مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از گفت‌وگو برای بررسي و تعيين تكليف 11 واحد صنعتي غير فعال در سطح شهرك‌هاي صنعتي استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷ 21 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و همچنین تسریع در فعال سازی واحدهای غیر فعال، جلسات منظم و مداوم داوری و حل اختلاف با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مشاور حقوقی شرکت شهرک‌ها و طرف قرارداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده هدف این شرکت در تشکیل این گونه جلسات بررسی راهکارهای رفع مشکلات است افزود: همواره به‌دنبال این بوده‌ایم تا با کار کارشناسی و با نگاه صرفا حمایتی پرونده‌ها در جلسه داوری مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت عدم توانایی افراد نسبت به فسخ، اقدام شده و از تضییع حقوق بیت المال و سرمایه‌های دولتی راکد مانده جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه از بررسی وضعیت 11 واحد راکد در سطح شهرک‌های صنعتی ثامن الائمه، محمودآباد و شکوهیه خبر داد و تصریح کرد: طی جلسه برگزار شده موارد مذکور با قاطعیت مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی با اعطاء مهلت به‌دنبال فعال سازی هستند و تعداد دیگری از قرارداد‌ها نیز که به‌دلایل مختلف توانایی ندارند، تعیین تکلیف می‌شوند.

وی با اشاره به اثر بخش بودن جلسات داوری و حل اختلاف در شرکت شهرک‌های صنعتی اضافه کرد: در بررسی پرونده‌ها بخشی با مشاوره و راهنمایی لازم در راستای خروج از راکدی واحد صنعتی اقدام می‌کنند و تعداد دیگری نیز با خروج از این بحث امکان حضور سرمایه گذاران توانمند و متقاضی جدید در همین زمین‌ها و یا فازهای توسعه‌ای واحدهای مجاور را فراهم می کنند که در نوع خود تسهیل کننده برای سرمایه گذاران جدید است.

طیبی‌نژاد بیان کرد: هدف اصلی از این اقدام کمک به واحدهای غیر فعال برای ورود به چرخه تولید و یا شناسایی افراد بدون انگیزه برای تولید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار