تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در حالی این هفته در قم برابر نماینده قزوین، تیم طرح و توسعه الوند به میدان رفت که زمزمه‌هایی حاکی از دو دستگی میان هواداران بود.
کد خبر: ۳۸۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹ 21 February 2017
به گزارش تابناک قم، پس از شکست پرحرف و حدیث تیم یاسین پیشروی قم در لیگ برتر فوتسال در تهران برابر تأسیسات دریایی و اعتصاب 7 بازیکن این تیم بابت دریافت نکردن دستمزد خود، واکنش‌های متفاوتی به این موضوع نشان داده شد. 

در آستانه دیدار اخیر یاسین پیشرو در قم برابر تیم طرح و توسعه الوند قزوین، یکی از پایگاه‌های خبری تخصصی فوتسال خبری روی خروجی خود قرار داد که در آن از سوی گروهی ناشناس و منتسب به هواداران فوتسال قم بیانیه‌ای در حمایت از اعتصاب کنندگان درج شده و اعلام شده بود هواداران فوتسال قم قصد دارند اعتراض خود به شرایط موجود و مدیریت یاسین پیشرو را در بازی با نماینده قزوین در قم بر روی سکوها علنی کنند.

در همین حال جمع دیگری از لیدرهای تماشاگران یاسین پیشرو اعلام کردند که این بیانیه ارتباطی به هواداران ندارد.

موضوعی که نشان داد نوعی دودستگی در میان هواداران فوتسال قم در حال پیدایش است. اقدام متقابل لیدرهای هواداری فوتسال قم در مقابل گروه نخست سبب شد به آن‌ها در بازی یاسین پیشرو و طرح و توسعه الوند اجازه خواندن بیانیه و اعلام موضع داده نشود. برخی از اهالی فوتسال قم می‌گویند موضع گیری در برابر شرایط فعلی آب به آسیاب دشمن ریختن است و یاسین پیشرو به آرامش نیاز دارد نه بیانیه.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار