رئیس کمیسیون امور زیر بنایی شورای شهر قم مطرح کرد
رئیس کمیسیون امور زیر بنایی شورای شهر قم گفت: مجوز واگذاری املاک و اراضی تا سقف صد میلیارد ریال به پیمانکار پروژه مترو بابت تهاتر با مطالبات پیمانکار در حال انجام است.
کد خبر: ۳۸۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 01 March 2017
به گزارش تابناک قم، مصطفی سعادت طلب با اشاره به درخواست سازمان تاکسی‌رانی استان به‌منظور اخذ مجوز اعمال ماده 101 برای مراکز خدماتی و رفاهی شرکت تعاونی این سازمان اظهار داشت: زمینی با وسعت هزار و 337 مترمربع، برای احداث این مراکز و با رویکرد تأمین رفاه حال رانندگان در نظر گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه سرمایه‌گذاری در این زمین هیچ منفعت شخصی برای سرمایه‌گذاران ندارد، افزود: هدف آن‌ها از این کار، افزایش خدمات به رانندگان است و با اعمال ماده 100، خیال آن‌ها برای واگذاری زمین و انجام سرمایه‌گذاری و ساخت در زمین، آسوده‌تر می‌شود.

رئیس کمیسیون امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مجوز واگذاری املاک و اراضی تا سقف صد میلیارد ریال به پیمانکار پروژه مترو بابت تهاتر با مطالبات پیمانکار به نمایندگی موسسه نور عنوان کرد: در این مورد بحث‌های زیادی انجام‌شده، که کمیسیون امور زیر بنایی نیز با این مسئله موافق بوده است.

وی با تأکید بر مصوبه شورای شهر در پروژه مترو ادامه داد: ارجاع مورد به مورد اراضی به شورا در دستور کار بوده است و ازنظر کمیسیون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، بنابراین هر زمینی را می‌توان در اسرع وقت به پیمانکار پروژه واگذار کرد.

سعادت طلب خاطرنشان کرد: در صورتی‌ که مبلغ زمین بین 3 تا 10 میلیارد تومان باشد به پیمانکار واگذار می‌شود، چراکه فراتر از این مبلغ در اختیار شهردار قرار داشته و توسط شهرداری تعیین تکلیف می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار