تشکیل شورای مرکزی جمنا قم با 21 نفر
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از تشکیل و اعلام موجودیت این جبهه در قم خبر داد. این جبهه نشستی را با حضور 100 نفر از اعضای گروه‌های انقلابی قم برگزار کرد و شورای مرکزی خود را با حضور 21 نفر تشکیل داده است.
کد خبر: ۳۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 07 March 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در نخستین نشست خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام آغاز کار این جبهه مردمی اظهار داشت: فلسفه وحدت در بین مسلمانان ازنظر اسلام دارای چنان اهمیتی است که اولین اقدام پیامبر اکرم(ص) هنگام ورود به مدینه ایجاد وحدت بین قبایل و تشکیل امت واحد زیر پرچم اسلام بوده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن دعوت پیامبر اکرم(ص) به وحدت و حرکت زیر لوای اسلام ناب محمدی(ص) افزود:هر حرکتی وقتی با وحدت جمعی به سوی هدفی واحد صورت بگیرد حتماً نتیجه آن پیروزی خواهد بود و این وعده صادق خداوند متعال است.

وی با اشاره به حرکت مردم در سال 57 و رهبری امام خمینی(ره) عنوان کرد:امام خمینی (ره) با همین فلسفه و پیروی از دعوت پیامبر اکرم(ص) مردم را به وحدت دعوت کرد و انقلاب را به پیروزی رساند و کشوری که زیر پرچم شرق و غرب بود را به استقلال رساند.

آشتیانی هدف از تشکیل این جبهه مردمی را وحدت دوباره مردم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با این جبهه مردمی بتوانیم حاشیه‌های ایجادشده را کمرنگ کرده و مردم را دوباره کنار هم جمع کنیم و در مقابل این‌همه دشمنی‌های شرق و غرب بایستیم.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم حل و رفع مطالبات مردم را از دلایل اصلی تشکیل این جبهه دانست و گفت: در این جبهه نیروهای مردمی،ولایی و مذهبی کنار هم جمع شده‌اند تا مطالبات مردم که بر زمین‌مانده را حل و باری از دوش مردم بردارند.

وی مشکلات و اعتراضات مردم را به‌حق عنوان و بیان کرد: مشکلاتی از قبیل بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را تحت‌فشار قرار داده و این مشکلات زیبنده مردمی که همیشه پشتوانه و حامی انقلاب بوده‌اند نیست وظیفه ما رفع چنین مشکلاتی است.

تشکیل شورای مرکزی جمنا قم با 21 نفر

دبیر شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم نیز با بیان اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی فعالیت خود را به صورت رسمی در استان قم آغاز کرده است، اظهار کرد: این جبهه با نظر نمایندگان خود در استان‌های مختلف کشور اساسنامه مشخصی را تدوین کرده است.

حسن مالکی‌نژاد با تاکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال ساماندهی نیروها و تشکل‌های انقلابی است، اضافه کرد: ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق آرمان‌ها و مکتب امام خمینی(ره) که در شرایط کنونی کمرنگ شده است به صورت ویژه توسط این جبهه دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ زمینه‌سازی مشارکت مردم در امور اداره کشور و مردمی کردن مدیریت از اهداف اصلی این جبهه است، به همین علت جبهه از اقشار مختلف مردم عضو پذیرفته تا بتواند بدنه خود را به معنای واقعی مردمی کرده باشد.

مالکی‌نژاد با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی به عنوان یکی از نمایندگان قم در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شده است، تصریح کرد: شناسایی ضعف‌ها، آسیب‌ها و ناکارآمدی‌های نظام اجرایی کشور، تلاش برای رفع و اصلاح آنها و پاسخ مناسب به مطالبات مردم و رهبری در دستور کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی از بین بردن فساد، فقر و تبعیض در راستای حفظ منافع ملی نظام اسلامی را از دیگر اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد:‌ این جبهه نشستی را با حضور 100 نفر از اعضای گروه‌های انقلابی قم برگزار کرد و شورای مرکزی خود را با حضور 21 نفر تشکیل داده است.

دبیر شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم از احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس فراکسیون روحانیون مجلس و حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم در مجلس به عنوان اعضای برجسته این شورای مرکزی نام برد و ادامه داد: در ادامه برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افرادی همانند عرب رئیس حزب مؤتلفه استان قم حضور خواهند داشت.

وی از تشکیل کمیته سازماندهی‌ و شبکه‌سازی، سیاسی، اقشار، رسانه و فضای مجازی، محتوایی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: کمیته‌ها سیاست‌گذاری‌های این جبهه را دنبال می‌کنند اما رسالت عضویت نیروهای انقلابی بر عهده کانون‌هاست که در این راستا کانون‌های اصناف و کارآفرینان، بانوان، جوانان و دانشجویان، فرهنگیان، فرهیختگان، پیشکسوتان و ایثارگران و فضلا و طلاب تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده‌اند.

مالکی‌نژاد با بیان اینکه ورود به انتخابات ریاست جمهوری کارکرد نخست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز در این جبهه مطرح است اما با توجه به اینکه شورای هماهنگی اصولگرایان و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم با یکدیگر تفاوتی ندارند لیست مشترکی را ارائه می‌دهند هر چند جبهه مردمی پوشش خود را افزایش داده و اقشار مختلف را در خود عضو کرده است تا بتواند کار خود را با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه محسن موحدی به عنوان سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شده است، اظهار کرد: اکنون حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی واجب‌تر از هر چیزی است به همین علت باید برای آینده انقلاب هر چیزی را که داریم خرج کنیم و در این راستا باید نگاه تشکلی داشته تا بتوانیم ترویج روحیه انقلابی‌گری را رقم بزنیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار