جایزه برگزیده سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی شامل 20 سکه تمام بهارآزادی و لوح زرین که به عباس میرآخور، ایرانی مقیم آمریکا تعلق گرفته بود، طبق توصیه این استاد به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا شد.
کد خبر: ۳۹۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا و مسئول شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی در دیدار آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س) که برای اهداء این جایزه صورت گرفت، گفت: ورود فضلای حوزه و دانشگاه و همگرایی جهت پویایی این علوم و فراوری علمی مباحث یک نیاز جدی برای تحول این علوم است. 

حجت الاسلام رضا غلامی افزود: نسبت به آنچه که در گذشته بودیم بسیار پیشرفت داشته ایم، اما نسبت به آنچه باید باشیم هنوز بسیار فاصله داریم و استفاده از تجربیات اساتید فن در حوزه اقتصاد اسلامی و روانشناسی اسلامی که در سطح جهانی نظریه پرداز هستند در این مرکز پژوهشی نسبت به گذشته بیشتر شده است. 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، تدوین مقالات و نظریه پردازی از جمله اقداماتی است که تاکنون در این مرکز انجام شده است. 

در ادامه دیدار، عطاءالله رفیعی آتانی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و دبیر علمی کنگره بین ‌المللی علوم انسانی اسلامی ضمن ارائه گزارشی از روند چگونگی برگزاری نشست ها و برگزاری سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، از استقبال اساتید طراز اول نظریه پرداز در حوزه اقتصاد اسلامی و روانشناسی نسبت به ارسال مقاله ها توضیحاتی ارائه کرد. 

عباس میرآخور، ایرانی مقیم آمریکا، بیشترین حجم از فعالیت‌ های کیفی تحقیقی در ابعاد و زوایای گوناگون اقتصاد اسلامی، بر اساس منابع اصیل اسلامی یعنی قرآن و سنت انجام داده بود که به عنوان برگزیده سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی شناخته شد. 

سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی با محورهای فلسفه و روش‌ شناسی علوم انسانی اسلامی، مدیریت تحول علوم انسانی، آموزش و پرورش و تحول بنیادین درعلوم انسانی، نظریه ‌پردازی و نوآوری با رویکرد اسلامی در قلمرو رشته‌ های فقه و حقوق، علوم سیاسی، جامعه ‌شناسی و ارتباطات، اقتصاد، تعلیم و تربیت، روانشناسی، مدیریت، هنر و معماری و تاریخ و تمدن آبان ماه سال گذشته در تهران و قم برگزار شد. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار