استاندار قم خبر داد:
مسئولان این استان در تلاش هستند تا مشکل سرمایه گذاری فرودگاه قم را حل کنند. فرودگاه نیمه کاره قم بیش از یک سال است که متوقف شده و حدود دو هزار نفر از سرمایه‌گذاران و پیمانکاران این طرح در بلاتکلیفی بسر می‌برند.
کد خبر: ۳۹۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، استاندار قم در دیدار با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به بیان وضعیت فعلی فرودگاه قم پرداخت و افزود: این فرودگاه به دلیل نزدیکی به شهر قم و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بحث حمل و نقل مسافر و بار می تواند نقش مهمی ایفا کند.

سید مهدی صادقی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از فرودگاه قم در توسعه اقتصادی استان نقش موثری ایفا خواهد نمود.

وی با بیان این که مسئولان استان در تلاش برای حل مشکلات سرمایه گذاری این فرودگاه هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان هواپیمایی کشور با توجه به تجربیات خود می توانند مدیران استان را در این مسیر یاری دهند.

علی عابد زاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این جلسه با اشاره به دانش فنی و مهندسی این سازمان، گفت: آماده قرار دادن تجربه های خود در اختیار مسئولان قمی برای حل مشکلات فرودگاه قم و حمایت در بحث نظارت و اجرای این طرح برای بهره برداری هرچه سریع تر آن هستیم.

تفاهم نامه ساخت فرودگاه و دهکده گردشگری طرلاب در منطقه سلفچگان قم آذرماه 89 بین شرکت ارم کیش و استانداری قم منعقد و عملیات اجرایی این فرودگاه نیز در بهمن ماه همان سال آغاز شد؛ این فرودگاه که در جاده قم سلفچگان واقع شده، از شهر قم تقریبا 20 کیلومتر و از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران 125 کیلومتر فاصله دارد.

فرودگاه نیمه کاره قم بیش از یک سال است که متوقف شده و حدود دو هزار نفر از سرمایه‌گذاران و پیمانکاران این طرح در بلاتکلیفی بسر می‌برند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار