یک قدم تا صعود
تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در آخرین دیدار خانگی خود از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در مسیر کسب مجوز صعود از سد شاهد شیراز عبور کرد.
کد خبر: ۳۹۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته هفدهم فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های ایران بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران شنبه بیست و یکم اسفندماه برگزار شد و آتلیه‌طهران قم یک برد با ارزش کسب کرد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که جدال نزدیک و سختی با دو رقیب دیگر یعنی حاج‌منصف قائمشهر و شاهد شیراز برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران دارد، امروز از سد یکی از این دو رقیب یعنی شاهد شیراز عبور کرد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم امروز آخرین دیدار خانگی خود از مرحله گروهی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم شاهد شیراز برگزار کرد و با اختلاف هفت گل از سد حریف خود گذشت تا یک قدم تا صعود فاصله داشته باشد.

آتلیه‌طهران قم که در بازی نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول در شهر شیراز برابر شاهد باخته بود، امروز با انگیزه جبران آن شکست و به دست آوردن سه امتیاز برای قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی، جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با نتیجه هشت بر یک به برتری رسید.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در دیدارهای خانگی قبل خود به جز تساوی با تیم صدرنشین مقاومت قرچک در سایر بازی‌ها حریفان خود را شکست داده بود امروز هفتمین برد خانگی را در جدال با تیم شاهد شیراز کسب کرد تا با 26 امتیاز در مکان دوم جدول جایگاه خود را حفظ کند.

شاگردان سیدوحید غیاثی در آتلیه‌طهران قم در نیمه نخست با سه گل از سد حریف عبور کردند و در نیمه دوم با استفاده از سیستم پاور پلی پنج گل دیگر در مقابل تک گل تیم حریف به برتری جالب توجه هشت بر یک دست یافتند تا با سه امتیاز خود را به صعود نزدیک‌تر کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار