فرماندار قم گفت: از دیروز تاکنون 198 نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قم ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۳۹۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 21 March 2017
به گزارش تابناک قم، رضا سیار در باره آمار ثبت نامی ها در انتخابات شهر و روستای قم عنوان کرد: از دیروز تاکنون 198 نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قم ثبت نام کرده اند.

فرماندار قم افزود:ثبت نام شوراها از 30 اسفندماه 95 آغاز شده و تا 6 فروردین سال 96 ادامه دارد و پیش بینی می شود تا 2 هزار نفر در انتخابات شهر و روستای قم ثبت نام کنند.

وی با اشاره به تعداد افرادی که برای ثبت نام در انتخابات شوراهای روستایی به بخشداری ها مراجعه کرده اند تصریح کرد:امروز 17 نفر برای روستاهای بخش کهک در انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند که در مجموع 21 نفر از دیروز تاکنون در بخش کهک اقدام به ثبت نام نموده اند.

سیار اظهار داشت:همچنین امروز 5 نفر و در مجموع از روز گذشته تاکنون 33 نفر در روستاهای بخش سلفچگان برای حضور در شوراهای روستایی ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد:در روستاهای بخش خلجستان امروز 3 نفر و مجموع 10 نفر و برای روستاهای بخش جعفر آباد نیز امروز 5 نفر و در مجموع 13 نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد:همچنین در روستاهای بخش مرکزی 11 نفر امروز و در مجموع 21 نفر ثبت نام کرده اند.

وی گفت:از دیروز تا کنون در روستاهای بخش های قم در مجموع 98 نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

سیار ادامه داد:در انتخابات شهر قم نیز امروز 40 نفر و در مجموع 95 نفر تاکنون ثبت نام به عمل آورده اند.

وی بیان کرد:در شهر قنوات امروز 1 نفر و جمعا از دیروز 1 نفر، شهر دستجرد 1 نفر شهر کهک 1 نفر و سلفچگان 2 نفر در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند.

فرماندار قم عنوان کرد:مجموع شهر قم و شهرهای تابعه امروز و دیروز 100 نفر برای انتخابات شرکت کرده اند که به طور کلی 198 نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قم ثبت نام کرده اند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار