رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: امسال در قالب طرح آرامش بهاری، 35 نفر مبلغ روحانی در 11 خیمه معرفت ناحیه دو شهرستان قم، به ارائه خدمات فرهنگی به زائران می‌پردازند.
کد خبر: ۳۹۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به آغاز این طرح در سطح ناحیه دو اوقاف شهرستان قم اظهار کرد: بر این اساس در 11 بقعه خیمه معرفت برپا شده است.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع) روستای زواریون و عبدالله(ع) قلعه چم دارای خیمه معرفت درجه یک با هفت غرفه هستند، در واقع این دو بقعه به عنوان حرم‌های شاخص ناحیه دو اوقاف شهرستان قم در قالب طرح آرامش بهاری فعالیت می‌کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو قم با بیان اینکه خیمه‌های معرفت درجه دو با چهار غرفه در بقاع متبرکه‌ دیگر برپا شده است گفت: آستان مقدس امامزادگان جمال الدین(ع)، ابراهیم(ع)، جعفر شهید(ع)ف عبدالله(ع) قلعه کامکار و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از جمله این اماکن هستند.

وی ادامه داد: در آستان مقدس امامزادگان سید معصوم(ع)، احمد(ع) منطقه خاکفرج، خدیجه خاتون(س)، یحیی(ع) و حلیمه خاتون(س) هم خیمه معرفت با یک غرفه تا پایان تعطیلات نوروز امسال برپا خواهد بود.

فاطمیان خاطرنشان کرد: 35 نفر مبلغ اعزامی و مستقر در این خیمه‌ها به ارائه خدمات فرهنگی به زائران و گردشگران نوروزی می‌پردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار