معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از نجات ۲ فرد گرفتار شده در کوه‌های اطراف شهرستان روانسر توسط نیروهای هلال احمر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 27 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،پیمان یاوری ، از نجات ۲ فرد گرفتار شده در کوه های اطراف شهرستان روانسر از استان کرمانشاه توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.

وی افزود: در پی گیر افتادن ۲ فرد مذکور که حدود ۲۵ سال سن داشتند ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه شامگاه گذشته نیروهای هلال احمر برای نجات افراد مذکور به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به قصکوهنوردی و صخره نوردی به کوه های مذکور واقع در روستای «باواکه» شهرستان روانسر رفته بودند که در دیواره‌های این کوه ها گرفتار شده و نتوانستند پایین بیایند.

وی ادامه داد: برای نجات افراد مذکور ابتدا یک تیم ارزیاب از شهرستان روانسر اعزام شدند اما چون تجهیزات برای امداد و نجات افراد مذکور کافی نبود یک تیم عملیاتی نیز از ستاد استانی 
جمعیت هلال احمر به محل اعزام شد.

یاوری ارتفاع  منطقه عملیاتی را ۱۰۰ متر اعلام کرد که نیروهای عملیاتی در این ارتفاع صعود و فرود داشتند.

وی هم چنین زمان پایان عملیات فوق را ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز ۷ فروردین اعلام کرد و گفت: این عملیات نفس گیر حدود ۵ ساعت به طول انجامید و تلفات جانی نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار