در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صبای قم مقابل پدیده مشهد شکست را پذیرفت. تک گل پدیده در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد پیروزی این تیم را در برابر صبای قم رقم زد.
کد خبر: ۴۰۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷ 01 April 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال پدیده مشهد عصر جمعه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر و در چهارمین پیروزی متوالی خود، تیم صبای قم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. 

در این بازی که با حضور یک هزار و 200 نفر برگزار شد، تعدادی از تماشاگران 2 تیم در دقیقه 77 با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که با پادرمیانی ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه بعد از مدتی پایان یافت.
 
پدیده مشهد با کسب سه امتیاز این بازی وبا یک پله صعود در رتبه دهم جدول قرار گرفت و صبای قم نیز با 22 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال باقی ماند.
 
داور این دیدار محمدحسین زاهدی فر بود و محمد عطایی همراه با محمد جواد مداح نیز به عنوان کمک داور ایفای نقش کردند.
 
در چهارچوب هفته 26 مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز تیم فوتبال پدیده مشهد روز جمعه 18 فروردین ماه به دیدار تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می رود و صبای قم نیز میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

بی‌دقت بودیم و روی یک اشتباه گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اظهار داشت: ما در نیمه اول اصلاً دقت لازم را نداشتیم و گل هم دریافت کردیم که این گل هم روی یک اشتباه بود.

صمد مرفاوی افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم نتوانستیم به گل برسیم ولی فکر می‌کنم امروز جنگندگی و دقت همیشگی را نداشتیم و با بی‌دقتی موقعیت‌هایمان از بین رفت.

وی در خصوص اعتراضش به داوری گفت: صحنه‌ای که اتفاق افتاد به نظرم پنالتی بود البته من خودم صحنه را ندیدم ولی رضا عنایتی گفت آن صحنه کاملاً پنالتی بود. او در رختکن گفت که داور پنالتی را ندیده است.

سرمربی صبا در خصوص مشکل گلزنی صبا در مسابقات این فصل گفت: این مشکل از ابتدای فصل تاکنون با ما بوده ولی امیدوارم در ادامه راه این مسئله حل شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار