سعید علی پور در مرحله نهایی با غلبه بر نماینده یونان قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم شد. پیش‌ازاین هم امیرمهدی زاده در وزن 60 کیلوگرم به مدال برنز دست‌یافت. با این حساب درخشش نمایندگان استان قم در تیم ملی کامل شد.
کد خبر: ۴۰۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 03 April 2017
به گزارش تابناک قم، این روزها به لطف برگزاری رقابت‌های بین اللمللی کاراته وان دومین مدال برون‌مرزی کاراته استان قم به‌دست آمد.

یکی از معتبرترین رویدادهای ورزشی برای کاراته کاها، برگزاری مسابقات کاراته وان است که در آن خود را به خوبی محک می‌زنند و استان قم که همیشه خود را در رشته کاراته صاحب سبک معرفی کرده است در این دوره از مسابقات نیز دو نماینده در قالب ترکیب اصلی اعزام کرد.

ملی پوشان قمی در این بازی‌ها عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و ارائه مبارزات خوب برای کشورمان دو مدال به ارمغان آوردند.

سعید علی پور کاراته استان در وزن 67 کیلوگرم خیلی بی‌سر و صدا و آسان از گروه خود صعود کرد و راهی مرحله نهایی شد.علی پور نمایندگانی امارات، الجزایر، لوکزامبورگ، کامرون و روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

ملی‌پوش قمی کاراته کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی بادر التیوبی از عربستان را 4 بر 1 برد و فینالیست شد.در مرحله نهایی علی پور برای مبارزه با اکستوس دیونسیوس از یونان به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر علی پور به برتری رسید و قهرمان شد.

پیش‌ازاین هم امیرمهدی زاده در وزن 60 کیلوگرم به مدال برنز دست‌یافت.

با این حساب درخشش نمایندگان استان قم در تیم ملی کامل شد و هر دو نماینده دست‌پر به کشور بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد دو ملی پوش قمی به مردم استان خود با کسب این مدال‌ها عیدی داده باشند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار