در آخرین روز تعطیلات نوروز صورت گرفت
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: در آخرین روز تعطیلات نوروز اسکان موقت و برپایی چادر در شهر قم کاهش شدیدی داشته است.
کد خبر: ۴۰۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با بیان اینکه شهرداری در ابتدای ایام نوروز 9 مکان را برای اسکان اضطراری و استراحت زائرین مهیا کرده بود اظهار کرد: از این بین چهار محل به عنوان استراحت‌گاه اصلی با امکانات مناسب آماده‌سازی شده بود تا زائرین بتوانند در زمان حضور در آنها خدمات لازم را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در استراحت‌گاه‌های نوروزی زائرین امکاناتی چون سرویس بهداشتی، حمام، سکوی نشیمن و... همراه با پیش‌بینی تامین ایمنی و پارکینگ فراهم شده بود خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تامین این امکانات توانستیم خدمات مطلوبی را به زائرینی که قصد اسکان موقت و استراحت در شهر را دارند ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در ایام نوروز روزانه به طور میانگین 4 هزار نفر در شهر قم اسکان موقت داشته‌اند خاطرنشان کرد: البته این آمار مرتبط با استراحت شبانه است در حالی که روزها نیز بخش عمده زائرین در بوستان‌ها و محل‌های اسکان اضطراری استقرار داشتند.

وی با اشاره به آمار اسکان اضطراری در آخرین روز تعطیلات نوروزی بیان کرد: در روز سیزدهمین فروردین مصادف با روز طبیعی بالغ بر 37 چادر در پنج محل اسکان اضطراری برپا شد.

جوادیان تصریح کرد: بر این اساس روز گذشته در بوستان‌های هاشمی، فدک، غدیر و پارکینگ شماره چهار جمکران اسکان نداشتیم و 38 چادر در بوستان‌های مهدی، علوی، امام رضا، نیایش و لاله برپا شد که عمده آنها در بوستان نیایش در محدوده مسجد مقدس جمکران بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار