مدیر سینما ونوس قم خبر داد
مدیر سینما ونوس با بیان اینکه فیلم‌های نوروزی با سه رویکرد متفاوت ذائقه مردم را محک زد، گفت: طلاب و سیاسیون از فیلم ماجرای نیم روزی بیش از پیش استقبال کردند.
کد خبر: ۴۰۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا آغاز از استقبال خوب قمی‌ها و زائران نوروزی از فیلم‌های سینمایی خبر داد و بیان کرد: فیلم ماجرای نیم روز با موضوع سیاسی - تاریخی، فیلم، خوب، بد، جلف با ژانر کمدی و فیلم گشت2 با موضوع اجتماعی سه فیلمی است که سینما ونوس در نوروز 96 اکران کرد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از همه گروه‌های اجتماعی شامل روحانیون، جوانان و خانواده‌ها برای تماشای فیلم‌ها در ایام نوروز در این سینما حضور داشتند، گفت: استقبال بسیار گسترده بود و با توجه به فروش بلیط اینترتی مشکل ازدحام و عدم هماهنگی وجود نداشت.

مدیرسینما ونوس با بیان اینکه برخی مسوولان استان نیز برای تماشای فیلم‌های نوروزی در این سینما حضور پیدا کردند، ادامه داد: روحانیون از اکران فیلم ماجرای نیم روزی بیش از دیگر فیلم ها استقبال کردند.

آغاز از اکران 70 روزه فیلم خوب، بد، جلف در سینما ونوس خبر داد و گفت: این فیلم نیز مورد توجه جوانان قرار گرفت ولی پس از آغاز سال 96 به ترتیب فیلم‌های گشت2 و خوب، بد، جلف و نیمروز با استقبال مخاطبان روبه رو شدند.

وی با بیان اینکه وجود تنوع فیلم‌ها موجب حضور بیشتر مردم در سینما شد، تصریح کرد: شناخت ذائقه مردم برای انتخاب فیلم‌ها موجب شد بتوانیم حضور اقشار گوناگون مخاطبان را در سینما شاهد باشیم.

مدیر سینما ونوس ادامه داد: مردم قم با سینما مشکلی ندارند ولی باید ذائقه آنان را شناخت تا شاهد استقبال خوب آنها از فیلم ها باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار