استاندار قم گفت: خط دو متروی قم به تصویب شورای عالی فنی رسیده و دستگاه حفاری در منطق جای‌گذاری شده است و این طرح جایگزین خط منوریل قم-پردیسان می‌‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۱ 05 April 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به افزایش 20 درصدی میزان بارندگی نسبت به 20 سال گذشته اظهار داشت: تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی و طرح بیابان‌زدایی در دستور کار استان قرار گرفته تا بتوانیم از منابع محدود آب  بهره‌برداری حداکثری را داشته باشیم.

استاندار قم به اقدامات دولت تدبیر و امید در 3 سال گذشته اشاره کرد و افزود: طرح‌های مختلف عمرانی با اعتبارات بیش از دو هزار و 500 میلیارد تومان در 3 سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و همه دستگاه‌ها در تلاش برای توسعه و ترقی استان با همکاری تمام گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده  تصریح کرد: طرح‌هایی از جمله بیمارستان فرقانی و پروژه چند سطحه مقداد با توجه با نیازسنجی مردم و با اقدامات کارشناسانه در دستور کار مسئولان استان قرارگرفته و به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان قم با اشاره به نیاز منطقه پردیسان به خط مترو خاطرنشان کرد: خط دو متروی قم به تصویب شورای عالی فنی رسیده و دستگاه حفاری در منطق جای‌گذاری شده است و این طرح جایگزین خط منوریل قم-پردیسان می‌‌شود.

صادقی با یادآوری دو انتخابات پیش رو در ماه‌های آینده با ارائه گزارش در این باره پرداخت و گفت: انتخابات شوراها  افزایش 22 درصدی ثبت‌نام‌ها نسبت به انتخابات گذشته داشته و در هر دو انتخابات قانون‌مداری مسئولان در برگزاری انتخابات در صدر توجه مدیران قرار داشته و نتیجه صندوق رأی، مورد احترام همگان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار