پنج هفته مانده تا لیگ برتر به‌پایان برسد و در این‌ بین صبا باید به مصاف ۵ تیم مدعی رفته که در نخستین گام باید به مصاف تراکتورسازان در قم برود.
کد خبر: ۴۰۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۶ 05 April 2017
به گزارش تابناک قم، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و هیچ تیمی نباید به‌آسانی امتیازات را هدر دهد.

در بیست و پنج هفته گذشته تنها تیم پرسپولیس تهران صدرنشین بوده و همه هواداران این تیم منتظر هستند تا قهرمانی تیم مورد علاقه خود را ببینند. در کنار سرخ پوشان، تیم‌هایی همچون تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی در رقابت تنگاتنگی هستند.

اما صبای قم که تنها نماینده استان قم در لیگ شانزدهم است در رتبه‌های پایین جدولی قرار دارد و برای فرار از سقوط می‌جنگد و این تیم در هفته های اخیر نتوانسته‌اند امتیازات لازم را جمع کنند و منطقه سقوط نجات پیدا کنند.

پنج هفته مانده تا لیگ برتر به‌پایان برسد و در این‌ بین صبا باید به مصاف 5 تیم مدعی برود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی با آن‌که سه پیروزی، چهار تساوی و سه شکست از 9 بازی دور برگشت که نتایج خوبی نسبت به دور برگشت بوده کسب کرده است ولی با این‌حال هنوز از منطقه خطر دور نشده‌اند.

صبایی‌ها باید در هفته بیست و ششم پذیرای تراکتورسازی باشند، تیمی که این روزها یکی از مدعی‌های قهرمانی است.

پس‌ازآن به ترتیب باید به جدال با استقلال تهران، سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان بپردازند که امتیاز گرفتن از هرکدام از تیم‌ها سخت به نظر می‌رسد.

چنان چه صبا نتواند حداقل 6 امتیاز از این بازی‌ها به‌دست آورد قطعاً ماندن یا سقوط این تیم به اما و اگر می‌کشد.

در پایین جدول رقابت و فرار از سقوط بین تیم‌های سیاه‌جامگان، ماشین‌سازی و صبا و سایپا است و نمایندگان فوتبال قم در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌روند که دو بازیکن خود را در اختیار ندارد و سید امید نظامی و قاسم دهنوی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

یقین می‌رود که صبا در قم کار آسانی برابر تراکتوری نداشته باشد، چراکه شاگردان امیر قلعه‌نویی با 47 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رتبه سوم قرارگرفته‌اند و صبا نیز با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیدار دو تیم از ساعت 19 روز جمعه 18 فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگارامام (ره) قم با سوت محمدرضا اکبریان آغاز می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار