فرماندار قم خبر داد
فرماندار قم گفت: نتایج احراز صلاحیت ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی تا دوم اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود و پس از اعلام قطعی تأیید و رد صلاحیت‌ها کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را از روز 21 اردیبهشت‌ماه آغاز کنند.
کد خبر: ۴۰۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹ 05 April 2017
به گزارش تابناک قم، رضا سیار با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  اظهار کرد: در این دوره یک هزار و 583 نفر در استان قم ثبت‌نام کردند.

وی با تبیین آمار ثبت‌نام کنندگان در این دوره گفت: در مجموع تعداد افراد ثبت‌نام‌شده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 689 نفر برای انتخابات شورای شهر و 894 نفر برای شوراهای روستایی ثبت‌نام کردند.

فرماندار ادامه داد: از شمار ثبت‌نام کنندگان 604 نفر آقا و 85 نفر خانم برای شورای اسلامی شهر قم و 854 نفر آقا و 40 نفر خانم برای شورای اسلامی روستاها ثبت‌نام کردند.

سیار اضافه کرد: پس از برگزاری انتخابات 13 نفر برای شهر قم و برای شهرهای جعفریه، کهک، سلفچگان، دستجرد و قنوات نیز هر کدام پنج نفر انتخاب می‌شوند.

فرماندار قم بیان کرد: سوابق ثبت‌نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق قانون تا 16 فروردین‌ماه سال جاری توسط مراجع چهارگانه احراز شده و پاسخ آن به فرمانداری اعلام می‌شود.

سیار ادامه داد: پس از پاسخ مراجع چهارگانه از روز سه‌شنبه مقارن با 17 فروردین ماه سال جاری به مدت هفت روز صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: افرادی که رد صلاحیت شدند تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری می‌توانند اعتراض خود را پیگیری کنند و پس از اعلام قطعی تأیید و رد صلاحیت‌ها کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را از روز 21 اردیبهشت ماه آغاز کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار