اعضای هیئت بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قم منصوب شدند.
کد خبر: ۴۰۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 10 April 2017
به گزارش تابناک قم، به نقل از اطلاع‌رسانی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان قم، هیئت بازرسی بر انتخابات شهرستان قم بر اساس احکام صادره از سوی رئیس  هیئت بازرسی استان اعضای هیئت بازرسی شهرستان قم طی احکام جداگانه‌ای آقایان احمد زارع قمشه به‌عنوان رئیس و آقای ذبیح اله عبدالهی به‌عنوان دبیر هیئت و آقای رضا رحمتی به‌عنوان عضو هیئت بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قم منصوب شدند .

هیئت بازرسی بر انتخابات بر اساس قانون وظیفه کنترل و بازرسی جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح،دقیق و به‌موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی را دارند و همچنین پایش ،کنترل تخلفات ،اخبار و اطلاعات انتخابات و ارسال گزارش‌های لازم به هیئت بازرسی استان و هیئت  بازرسی وزارت کشور را عهده‌دار هستند .

ضمناً دبیرخانه هیئت بازرسی بر انتخابات شهرستان  فعالیت خود را به‌منظور لزوم مشارکت مردم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات آغاز کرده ،شهروندان گرامی هرگونه شکایات و انتقادات خود را به این دبیرخانه که در فرمانداری قم استقرار دارند، منعکس و یا با شماره تلفن 37750019 و نمابر شماره 37750014 تماس بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار