رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم:
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق به علت کمبود در قم نداریم.
کد خبر: ۴۰۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹ 10 April 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم در دیدار مدیران صنعت آب و برق قم با آیت‌الله وحید خراسانی از آب و برق به‌عنوان ضروریات نخست زندگی مردم و از زیرساخت‌های مهم توسعه یادکرد.

علی جان صادق پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته به‌منظور انتقال آب از فاصله حدود 300 کیلومتری به قم با احداث تأسیسات مختلف اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق برنامه‌ریزی‌شده به علت کمبود در قم نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب بخش عمده‌ای از شهر قم، شهرها و روستاهای تابعه کاملاً شیرین است، خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای استان نیز از آب سرشاخه‌های دز بهره‌مند شدند و اگر مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تأسیسات موجود پاسخگوی نیاز شهر است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم با تکمیل رینگ شرقی آب شهر و همچنین احداث تصفیه‌خانه جدید آب در کنار تصفیه‌خانه فعلی، زمینه شیرین شدن کامل آب قم را فراهم آوریم.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم در ادامه با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب و برق اظهار داشت: اگر در مصرف آب و برق صرفه‌جویی لازم صورت نگیرد نیازمند ایجاد تأسیسات جدید هستیم که نیازمند هزینه و زمان زیادی است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: با همراهی و همیاری مردم می‌توانیم گام بزرگی در تحقق شعار امسال در صنعت آب و برق برداریم.

آیت‌الله‌ وحید خراسانی نیز در این دیدار خطاب به مدیران صنعت آب و برق قم گفت: کار شما کار پربرکتی است که امیدواریم در همه امور موفق باشید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار