فرماندار قم خبر داد:
در استان قم یک هزار و پانصدو هشتاد و سه نفر برای انتخابات شوراها داوطلب شده بودند که سی دونفر انصراف دادند و صدو شصت و سه نفر از داوطلبان نیز رد صلاحیت شدند. داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند اعتراض خود را در تاریخ 3 تا 6 اردیبهشت‌ماه جاری مطرح کنند.
کد خبر: ۴۱۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷ 23 April 2017
به گزارش تابناک قم، فرماندار قم از تأیید صلاحیت ۵۱۵ نفر از ثبت‌نام‌شدگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم خبر داد و گفت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر قم ۶۰۲ نفر بوده که از این تعداد ۷۲ نفر رد صلاحیت شده و ۱۵ نفر انصراف داده‌اند.

رضا سیار ادامه داد: صلاحیت 805 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در بخش های کهک، مرکزی، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان قم تایید شد.

وی افزود: در روستاهای بخش مرکزی صلاحیت 172 تن تایید و 17 تن رد صلاحیت شدند، همچنین 2 تن انصراف دادند.

فرماندار قم با اشاره به این که در روستاهای بخش سلفچگان 166 تن تایید صلاحیت شدند گفت: در این بخش نیز 17 تن رد صلاحیت شدند و 2 تن انصراف دادند.

وی ادامه داد: در روستاهای بخش های خلجستان و کهک به ترتیب 195 و 123 داوطلب تایید صلاحیت شدند که در بخش خلجستان 23 تن رد صلاحیت شدند و چهار تن انصراف دادند و در بخش کهک چهار تن انصراف دادند و 13 داوطلب رد صلاحیت شدند.

سیار بیان داشت: در روستاهای بخش جعفرآباد، 149 تن تایید صلاحیت و 6 تن رد صلاحیت شدند و پنج داوطلب انصراف دادند.

وی با تأکید براینکه داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند اعتراض خود را در تاریخ 3 تا 6 اردیبهشت‌ماه جاری مطرح کنند، ادامه داد: برای این منظور باید به هیئت نظارت شهرستان در فرمانداری و هیئت عالی نظارت در استانداری قم مراجعه کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت نام برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم زمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قم و پنج شهر تابع آن، 30 اسفندماه 95 آغاز شد و تا ششم فروردین ماه امسال ادامه داشت. 

استان قم دارای یک شهرستان قم و پنج شهر جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.

در مجموع 689 تن برای شهر قم و شهرهای تابع و 894 تن نیز برای شوراهای روستاها در بخش های کهک، مرکزی، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان ثبت نام کردند.

همچنین 588 تن برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان قم و پنج شهر تابعه تایید صلاحیت شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار