هیأت بدمینتون استان قم قصد دارد امسال با قدرت در لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور شرکت کند، گرچه باز هم همه چیز به وضعیت حمایت مالی بخش خصوصی بستگی دارد.
کد خبر: ۴۱۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ 23 April 2017
به گزارش تابناک قم، تیم بدمینتون استان قم سال گذشته در لیگ دسته اول کشور شرکت نکرد اما فدراسیون بدمینتون با توجه به شرایط خاص تیم‌های حاضر در این مسابقه‌ها قصد دارد در سال 96، همه تیم‌های حاضر در لیگ 95 را به لیگ دسته اول دعوت کند و بدین ترتیب خبری از سقوط نیست.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم اظهار کرد: امسال بدمینتون قم برنامه‌ای جدی برای حضور پر قدرت در لیگ دسته اول کشور دارد. ما سال گذشته در این مسابقه‌ها غیبت داشتیم و در 3 سال اخیر با مشکلات مالی جدی برای حضور در این مسابقه‌ها مواجه بودیم. با این وجود تلاش ما برای حضور در لیگ دسته اول از همین حالا آغاز شده و می‌خواهیم با کمک گرفتن از حامیان مالی وارد لیگ دسته اول شویم.

«علی پنجه‌باشی» افزود: تیم‌هایی که زمستان سال گذشته در لیگ بدمینتون استان قم شرکت کردند ظرفیت خوبی برای حمایت از تیم استان در لیگ دسته اول کشور دارند. در این میان تیم عالیان سفر قرار است به طور مستقل در لیگ دسته دوم، از قم تیم داشته باشد اما علاوه بر این تیم، می‌خواهیم با مشارکت همه بخش‌های خصوصی فعال در لیگ استانی، تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ دسته اول داشته باشیم.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم گفت: پیشنهاد میزبانی مسابقه‌های دسته دوم کشور را در 2 بخش مردان و زنان ارائه کرده‌ایم و به احتمال قریب به یقین میزبان این 2 دوره مسابقه‌ها خواهیم شد. در بخش بانوان نیز تیم ما امسال هم در لیگ شرکت می‌کند و امیدواریم از تجربه سال‌های گذشته استفاده کنیم. افزایش آمار ورزشکاران دختر ما خبر خوشی است و این به معنای رشد تدریجی بدمینتون بانوان در قم است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار