در حالی که مدت‌ها از تعیین رئیس جدید هیأت هندبال استان قم می‌گذرد، هندبال قم تحرک جدیدی در زمینه توسعه و دگرگونی از خود نشان نداده است.
کد خبر: ۴۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 23 April 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که بیش از 2 ماه از انتخاب «حسین محمدخانی» به عنوان رئیس هیأت هندبال استان قم می‌گذرد هنوز خبری از تغییرهای جدی در هندبال قم نیست و رشته هندبال به عنوان یکی از 4 رشته توپی و معمولاً محبوب، در خواب به سر می‌برد. 

هندبال قم در گذشته به دلیل سوء مدیریت و ضعف در برنامه‌های جدی برای پیشرفت و توسعه، تبدیل به کم‌جمعیت‌ترین رشته ورزشی در میان رشته‌های توپی شده است و آمار جمعیت ورزشکاران این رشته در مقایسه با بسیاری از رشته‌هایی که از اسم و رسم کمتری نسبت به هندبال برخوردار هستند کمتر بوده است.

پس از این که سیدعلیرضا طباطبایی، رئیس هیأت هندبال استان قم، در اوایل زمستان سال 95 از سمت خود کناره‌گیری کرد، 2 ماه طول کشید تا مجمع انتخابات هیأت هندبال قم برگزار شود و این، حسین محمدخانی بود که توانست بیشترین رأی را جذب کند. 

با این حال، آغاز دوران حضور محمدخانی در هندبال قم هنوز با فعالیت خاصی همراه نبوده و حتی کادر اجرایی هیأت هندبال استان قم نیز هنوز معرفی نشده‌اند.

 به عبارت دیگر در هیأت هندبال استان قم هنوز خبری از دبیر و نایب‌رئیس نیست و باید دید آینده هندبال قم به عنوان رشته‌ای که ایران در قاره کهن برای خود حرفی برای گفتن دارد و بازیکنان هندبال ایران در سطح اروپا لژیونر هستند، چه خواهد شد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار