میلیاردر چینی, جک ما هشدار داد که "مردم برای چندین دهه باید انتظار تحولات اجتماعی و مصیبت را داشته باشند و این در حالی است که این امر از اختلالات ایجاد شده در اقتصاد جهانی توسط اینترنت ناشی می شود".
کد خبر: ۴۱۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 27 April 2017
میلیاردر چینی, جک ما هشدار داد که "مردم برای چندین دهه باید انتظار تحولات اجتماعی و مصیبت را داشته باشند و این در حالی است که این امر از اختلالات ایجاد شده در اقتصاد جهانی توسط اینترنت ناشی می شود". 

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از Russia Today، جک ما طی یک کنفرانس کارآفرینی واقع در شهر ژانگژو چین اذعان کرد، "در 30 سال آینده، درد و رنج های مردم جهان بیش از خوشی های آن ها خواهد بود. درگیری های اجتماعی طی 30 ساله آینده هر صنعتی را به طور گسترده تحت تاثیر قرار خواهد داد".

دهه های درد و رنج برای مردم در راه است

وی افزود، "دنیا باید اساسا شیوه یادگیری انسان ها را تغییر داده و سازوکاری را ایجاد کند تا با استفاده از روبات ها بتوان خطرات ناشی از اتوماسیون و اقتتصاد اینترنتی را کاهش داد. ماشین ها باید کارهایی را انجام دهند که انسان قادر به انجام آن نمی باشد. تنها در این صورت می توان ماشین ها را به عنوان شرکای انسان ها در کنار خودمان نگاه داریم".

بنیانگذار پلت فرم تجارت الکترونیک علی بابا، خاطر نشان کرد که "من سعی کرده بود مردم را از خطرات تجارت الکترونیک آگاه کنم زیرا باعث تخریب سنت های دیرین ملت ها می شود اما عده کمی به سخنان من گوش دادند".

در همین راستا، وی تصمیم داشت درباره تکنولوژی های جدید هشدار دهد اما باز گوش کسی بدهکار حرف های او نبود.
 موسس شرکت علی بابا خاطر نشان کرد، "پانزده سال پیش من صدها بار درباره تاثیر منفی اینترنت بر تمامی صنایع سخنرانی کردم اما چون در آن زمان شخص خاصی نبودم کسی به حرف های من گوش نکرد".

او افزود اینترنت دارای مزایا نیز می باشد، برای مثال رایانش ابری و هوش مصنوعی برای کسب و کارهای امروزی امری ضروری است. شرکت مرکزی اینترنتی علی بابا، توانسته میلیون ها شغل ایجاد کند.

معلم سابق زبان انگلیسی، از سال 1999 تا به امروز توانسته بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیک در جهان و به ارزش 246.12 میلیارد دلار را راه اندازی کند.

این شرکت به تازگی اعلام کرد که می خواهد در حوزه کاری خود تنوع ایجاد کرده و با سرمایه گذاری یک میلیارد یوانی و معادل 145 میلیون دلاری وارد حوزه توزیع بازی های تلفن همراه شود.

سال گذشته جک ما خبر از طرح بلند پروازانه ای داد که طی آن در دو دهه آینده می تواند 100 میلیون شغل، ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار