اگرچه آمار ورزشکاران بدمینتون در قم نشان می‌دهد این رشته به یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه بانوان تبدیل شده، بدمینتون قم در بخش قهرمانی در لیگ دسته دوم درجا می‌زند.
کد خبر: ۴۱۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰ 27 April 2017
به گزارش تابناک قم، بدمینتون قم اکنون پس از حدود 12 سال از دوران باشکوه خود که در لیگ برتر زنان حاضر بود، نشانی از روزهای شیرین خود ندارد و در سال‌های اخیر عملکردی مشابه و یکنواخت در لیگ دسته دوم کشور داشته است. 

به عبارت دیگر، تیم بدمینتون زنان قم در سال‌های گذشته هیچ نشانی از تیمی مدعی حضور در لیگ دسته اول نداشته است و این، حاصل شرایطی است که در بدمینتون قم در سال‌های اخیر ایجاد شده است.

نبود برنامه جدی در راه قهرمان پروری، ضعف در بخش دانش مربیگری و میدان ندیدن ورزشکاران موجود دلایلی است که بدمینتون قم را در انزوا نگاه داشته است. 

تیم بدمینتون بانوان را تعدادی از بدمینتون‌بازان جوان قم تشکیل می‌دهند که تقریباً در چند سال گذشته تغییر خاصی در ترکیب آن‌ها رخ نداده است، با این حال مسئولان هیأت بدمینتون استان قم می‌گویند جوانی این افراد و تجربه‌اندوزی تدریجی آن‌ها به زودی به کمک بدمینتون قم می‌آید و قم را مدعی صعود به لیگ یک می‌کند. 

از سوی دیگر، قرار است قم در سال 96 در لیگ دسته دوم کشور میزبان شود و در این صورت، شانس قم برای راهیابی به دسته بالاتر افزایش می‌یابد گرچه بازیکنان قدیمی بدمینتون قم معتقد هستند هر موفقیتی در این زمینه در صورتی که رخ بدهد، موقتی است و برنامه جدی و اساسی برای رشد بدمینتون بانوان در قم وجود ندارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار