در حالی که مدت زیادی از پایان سال 95 نگذشته، برنامه انتخاب برترین‌های ورزش استان قم از دیدگاه رسانه از سوی فعالان ورزشی و رسانه‌ای استان قم دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸ 27 April 2017
به گزارش تابناک قم، فهرست آینده‌سازان ورزش قم به عنوان پدیده‌های زیر 16 سال در حالی منتشر شده است که جدول امتیازهای پدیده‌های ورزش استان قم حاکی از صدرنشینی محمد معین منتظری ستاره تنیس روی میز قم است. 

منتظری که با حضور در رویدادهای بین المللی و داخلی خود را به عنوان یک ستاره بالقوه معرفی کرده است در رقابت با سینا یوسف‌زاده، تنیسور نوجوان قمی، توانسته است صدرنشین رنکینگ برترین پدیده‌های ورزش استان قم در بخش پسران باشد. منتظری و یوسف‌زاده البته در این رنکینگ تنها نیستند.

امیرحسین احمدی، بوکسور با استعداد قم که سال گذشته به عضویت تیم ملی نوجوانان نیز درآمد و در مسابقه‌های قهرمانی کشور نیز قهرمان شد، سومین ورزشکار مستعدی است که در لیست پدیده‌های ورزش استان قم از دید کارشناسان ورزشی رسانه‌ها قرار گرفته است. 

چهارمین و پنجمین نفرات این فهرست، فوتبالیست هستند و مهدی امیری‌نژاد، کاپیتان تیم نوجوانان صبای قم در لیگ برتر کشور که برترین گلزن سال 95 این تیم نیز بود، در جایگاه چهارم قرار گرفته و نفر پنجم یک فوتبالیست نوجوان شاغل در لیگ آسیاویژن تهران است. 

صادق محمدزاده، بازیکن سرعتی تیم مقاومت تهران که از استعدادهای مهم فوتبال کشور به شمار می‌رود، در حال حاضر در جمع 5 استعداد برتر ورزش استان قم قرار گرفته است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار