به مدت ۱۰ روز؛
رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کوراش مردان در سالن جودو شهید چمران مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 27 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور به منظور آمادگی برای اعزام به بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از روز ۹ اردیبهشت ماه به میزبانی مشهد آغاز می شود و تا ۱۹اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور ۱۲ کوراش کار خراسان رضوی در اردو ادامه داد: وحید جدی، علی قلیپور، حیدر زحمتکش، مجتبی زمانی، مجتبی نیک بین، کامران رستمی، مهدی کیوانپناه، امین کامیابی، مرتضی احدی، عبدالوهاب وهابیان، قنبرعلی قنبری و قاسم احدی، کوراش کاران ارزنده استان هستند که با کسب مدال های رنگارنگ در رقابتهای قهرمانی کشور اسفراین مجوز حضور در تیم ملی را کسب کردند.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد: ۸ نماینده از خراسان شمالی، ۵ نفر از تهران و از استان های فارس، مازندران و سیستان و بلوچستان هر کدام یک نفر دیگر کوراش کارانی هستند که به این اردوی آمادگی دعوت شده اند.

وی با اشاره به انتصاب خسرو دلیر رئیس کمیته کوراش هیئت استان به عنوان سرمربی تیم ملی کشور افزود: علی معلومات که هدایت تیم خراسان رضوی را در رقابتهای کشوری امسال برعهد دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار