آيت‌الله جوادي آملي:
مفسر قرآن كريم گفت: انس و قرائت قرآن نورچشم مي‌آورد و كمتر كسي با قرآن مأنوس بود و پايان عمر نور چشم خود را از دست داد اين امر بركات زيادي دارد.
کد خبر: ۴۲۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند باید سرسلسله امور واقع شود باید لیلة القدری شوی تا شب قدر برای تو بهتر از هزار ماه شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید به مؤمنان احترام بگذارند اگر به مؤمن احترام شود اجر و پاداش به همراه دارد و اگر کسی مؤمن را مورد بی‌احترامی قرار دهد معصیت کبیره است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد:‌ مؤمن با ایمان و شناخت، قدر ذات اقدس الهی را می‌داند انسان می‌تواند لیلة القدری شود به طوری که یک شبه کاری می‌کند که به اندازه هزار ماه ارزش دارد و اگر به این شناخت برسیم می‌توانیم یک شبه راه صد ساله را بپیماییم.

وی عنوان کرد: در مسیر تدریس و مباحثه قرآن تلاش کنید و بحث تفسیری داشته باشید قرآن سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد قرآن عترت را حفظ می‌کند.

آیت‌الله جوادی آملی یادآور شد: انس و قرائت قرآن نور چشم می‌آورد و کمتر کسی است که با قرآن مأنوس باشد و پایان عمر نور چشم خود را از دست بدهد این امر برکات زیادی دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار