بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای نسبت به تصویب مخفیانه سند 2030 در دولت یازدهم واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین درباره سند 2030 بهمن ماه به رئیس جمهور تذکر داده بود اما رئیس جمهور با بی اعتنایی به این دلسوزی این سند را مصوب کرده است.
کد خبر: ۴۲۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۴ 16 May 2017
به گزارش تابناک قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: پیرو تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن سند ضد فرهنگی و ضد اسلامی 2030 و در حمایت از فرمایشات و موضع گیری اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این باره به اطلاع امت مومن و انقلابی می‌رساند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به محض اطلاع از تصویب این سند طی مکاتبه‌ای رسمی با رئیس جمهور محترم در بهمن ماه 1395، مخالفت خود را با این سند ابراز و نگرانی خود را از همسویی آن با آموزه‌های غربی و غیرشرعی ابراز کرد، اما با کمال تعجب شاهد بی توجهی و عدم پاسخ به این تذکر بودیم، تا آنکه خروش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تصویب کنندگان این سند را (که به صورت غیر قانونی آن را تصویب و ابلاغ کرده بودند) به عقب نشینی و اعلام لغو این سند مجبور کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینک سخن این است که با کدام جواز شرعی و قانونی سندی در این سطح، بدون طی مراحل قانونی و به صورت مخفیانه امضا شده است؟ چرا که در چنین مواردی مساله با لغو آن پایان نمی‌پذیرد و مشکلات فراوانی در پی دارد. اکنون باید تصویب کنندگان و ابلاغ ‌کنندگان آن پاسخگوی این جرم خود باشند و دستگاه قضایی نیز می‌بایست به رسالت خود در این زمینه عمل کند. از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق بدارد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
چرا درست نمیخونید اینطور نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار