دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات را «آری به نظام جمهوری اسلامی ایران» دانست و گفت: بر خلاف اظهار نظرها علیه عملکرد صدا و سیما، صدا و سیما عملکرد خوب و بیطرفانه‌ای داشت.
کد خبر: ۴۲۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 19 May 2017
به گزارش تابناک قم،  محسن رضایی صبح جمعه در اولین ساعت آغاز دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم رأی خود را به صندوق انداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از شرکت در انتخابات خواستار حضور باشکوه و حماسی آحاد مردم در انتخابات شد و گفت: شرکت در انتخابات «آری» به نظام جمهوری اسلامی است و رأی دادن مردم هم رأی به خودشان به عنوان تصمیم گیرنده اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم رأی به نظام، ایران و رهبری است.

وی با بیان این که مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا جامعه ایران را به رشد و انقلاب اسلامی را به آرمان‌های خود برسانند، اظهار کرد: مردم با مشارکت در انتخابات اعلام می‌کنند که بر ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله مردم سالاری دینی استوار بوده و این پیام خوبی برای جامعه ایران خواهد داشت.

رضایی ادامه داد: شور و نشاط مردم قم برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آنان در نخستین ساعات رأی گیری، دیدنی و بسیار خوب است.

وی با اشاره به تخریب‌هایی که در فضای مجازی علیه کاندیداها صورت گرفت، تصریح کرد: کنترل فضای مجازی به صورت وسیع امکان پذیر نبود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جامعه ایرانی بر اساس اخلاق استوار است و امیدواریم بر حفظ اخلاق اصرار کنند، چون در صورت کمرنگ شدن اخلاق در جامعه، آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
شوخی می کنید -مشکل شما اصوالگراها این است که نمی خواهید حقیقت را باور کنید و ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار