مدیرکل آموزش و پروش قم اعلام کرد:
با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، تمام مدارس استان در شهر قم و شهرهای و روستاهای تابعه در هر 2 شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل می باشد.
کد خبر: ۴۲۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 19 May 2017
به گزارش تابناک قم، حمید رضا شیخ الاسلام گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم احتمال می رود که شمارش آرای صندوق های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا فردا ظهر طول بکشد.

مدیرکل آموزش و پروش قم اضافه کرد: از یک سو برخی مدارس سطح استان جزو شعب اخذ رای است و از سوی دیگر شمار زیادی از معلمان و مسئولان مدارس ناظر و مجری برگزاری انتخابات هستند که تعطیلی مدارس را برای ادامه روند بهتر انتخابات ضروری کرده است.

وی تاکید کرد: تمام مدارس استان در شهر قم و شهرهای و روستاهای تابعه در هر 2 شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل می باشد.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: حضور فرهنگیان و مسئولان مدارس در روز شنبه در شعب اخذ رای طبق ابلاغ فرمانداری ماموریت محسوب می شود.

تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در قم، 782 هزار و 974 تن است که 19 هزار و 552 تن از آن ها رای اولی هستند و برای نخستین بار امکان حضور در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت خود را پیدا می کنند.

استان قم با دارا بودن جمعیتی بیش از یک میلیون و 250 هزار تن، در 140 کیلومتری استان تهران واقع شده است؛ این استان پنج بخش و 10 دهستان دارد.

حدود 230 هزار دانش آموز در یک هزار و 400 واحد مدرسه در سطح استان قم به تحصیل مشغول هستند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار