بومی سازی نتیجه داد
تیم آتلیه طهران قم موفق شد با پیروزی 3 بر 2 مقابل نفت امیدیه به لیگ برتر فوتسال صعود کند. با این موفقیت، حالا قم برای نخستین بار در تاریخ صاحب 2 تیم لیگ برتری است.
کد خبر: ۴۲۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 22 May 2017
به گزارش تابناک قم، هفته پایانی مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتسال لحظاتی پیش خاتمه یافت و در نهایت دو تیم مقاومت قرچک و آتلیه قم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.

بعد از 18 هفته رقابت تیم‌ها در مرحله مقدماتی فصل 96 – 1395 بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، چهار تیم آتلیه‌طهران قم، نفت امیدیه خوزستان، مقاومت قرچک و سن‌ایچ ساوه مجوز حضور در مرحله نهایی بازی‌ها را کسب کردند و از بین آنها نمایندگان قم و قرچک عصر امروز راهی لیگ برتر شدند.

از گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های فوتسال مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی رسیدند و از گروه دوم نیز تیم‌های سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان موفق به کسب مجوز صعود شدند تا این چهار تیم در مرحله نهایی تعیین کننده دو صعود کننده به فصل 1396 لیگ برتر فوتسال ایران باشند.

دیدارهای مرحله نهایی از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برنامه‌ریزی شد و چهار نماینده قم، قرچک، امیدیه و ساوه در مدت 6 هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام دو تیم مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم راهی مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال شدند.

از 6 هفته رقابت چهار مدعی صعود به لیگ برتر تا کنون پنج هفته سپری شده و در جدول رده‌بندی، تیم مقاومت قرچک با کسب 11 امتیاز در صدر ایستاد و تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 10 امتیاز و تفاضل گل مثبت سه رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در این مرحله تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه که سال گذشته نیز در مرحله نهایی قرار داشت و به لیگ برتر نرفت با توجه به تساوی خانگی با تیم مقاومت قرچک در هفته پایانی با کسب هشت امتیاز و تفاضل گل منفی پنج در رده‌ سوم جای گرفت و تیم نفت امیدیه خوزستان با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رده چهارم ایستاد.

دیدارهای هفته پایانی عصر یکشنبه 31 اردیبهشت ماه با انجام دو بازی در شهرهای امیدیه و ساوه به انجام رسید تا تکلیف دو صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود، در این هفته تیم آتلیه‌طهران قم در میهمانی نفت امیدیه به میدان رفت و در آخرین لحظات به برتری سه بر دو رسید تا با کسب سومین برد خود با 10 امتیاز بعد از تیم 11 امتیازی مقاومت راهی لیگ برتر فوتسال شود، ضمن اینکه مقاومت قرچک با تساوی سه بر سه در خانه سن‌ایچ ساوه با صدرنشینی راهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار