رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: سال گذشته با پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی استان سه هزار شغل تثبیت و حدود 280 شغل جدید هم ایجاد شد.
کد خبر: ۴۲۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 24 May 2017
به گزارش تابناک قم، احمد ذاکری با اشاره به اجرای طرح رونق تولید در استان اظهار کرد: در قالب این طرح سال گذشته به 144 واحد صنعتی استان قم تسهیلات بانکی پرداخت شد. یکی از مشکلات واحدهای صنعتی بحث کمبود نقدینگی است و طرح رونق تولید توانست که سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای صنعتی استان را تامین کند.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل‌ها بر هزینه کرد تسهیلات طرح رونق تولید در 86 واحد صنعتی در استان قم نظارت کردیم تا این تسهیلات در محل خودش هزینه شود، سال گذشته با پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی استان سه هزار شغل تثبیت و حدود 280 شغل جدید هم ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال در سخنرانی خود در حرم امام رضا(ع) بر حمایت از تولید و کالای داخلی، مبارزه با قاچاق کالا و ضرورت بالابردن کیفیت کالاهای ایرانی تاکید کردند و در این راستا باید اقدامات ویژه ای را در استان قم انجام بدهیم.

ذاکری با اشاره به نامگذاری سال 1396 اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این سال را به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری کردند و در این راستا امسال باید به صورت جهادی و ویژه در استان قم تلاش کنیم تا بتوانیم شعار سال 96 را به صورت عملی در این استان محقق کنیم.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت امسال 10 برنامه را پس از نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب تدوین کرد و ما این برنامه‌ها را در استان قم بومی سازی کردیم، مهم ترین کاری که در سال 96 می‌خواهیم در راستای اقتصاد مقاومتی انجام بدهیم، توجه به بخش معدن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نقشه‌های معدن استان تهیه شد تا بتوانیم این معادن را در قم توسعه بدهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار