از زمان آغاز طرح سالن ۴۵۰۰ نفری شهر پردیسان حدود ۸ سال می‌گذرد اما هنوز خبری از تکمیل این پروژه به گوش نمی‌رسد و هیچ‌کس پیگیری این ماجرا چندساله نیست.
کد خبر: ۴۳۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳ 27 May 2017
به گزارش تابناک قم، در فروردین‌ماه سال 87 که دومین سفر استانی دولت وقت به استان قم محسوب می‌شد، طرح ساخت پروژه 4500 شهر پردیسان مطرح و تصویب شد و در سال 88 این طرح استارت خورد.

شهر پردیسان استان قم باوجود جمعیتی بالایی که در آن ساکن هستند از نظر آموزشی و سرانه ورزشی بسیار پایین و یکی از دلایل اجرای این در آن منطقه افزایش سرانه ورزشی بوده است.

بر اساس طرح اولیه بنا بود این پروژه در قالب یک مجموعه ورزشی و یک سالن ورزشی با ظرفیت 4500 نفری به جهت برگزاری مسابقات بزرگ و میزبانی تیم‌های ملی مختلف انجام شود و در همان زمان‌ها لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی استان قم را به آن دادند.

کار ساخت بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن ورزشی قم که یکی از مهم‌ترین طرح‌های ورزشی قم در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شمار رفت، بر عهده سازمان توسعه و تجهیز بوده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از قبل بنا بود تا سال 93 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

هشت سال از زمان ساخت این مجموعه می‌گذرد اما هنوز سرانجامی در این طرح ملاحظه نمی‌شود و برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز نمی‌تواند دخالتی در کار آن داشته باشد.

سالن ورزشی 4500 نفره امام رضا(ع) سالیان سال است که به یک اسکلت مختصر خلاصه‌شده و هیچ خبرنگار و یا عکاس حق داخل شدن به آن را ندارد که روند آن گزارشی به مخاطبان خود بدهد.

امروزه بر اساس جمعیتی که در شهر پردیسان ساکن هستند نیازهای بسیار زیادی به فضاهای تفریحی و ورزشی ملموس است که راه‌اندازی چنین پروژه عظیمی می‌تواند کمک بسیار زیادی به ورزش همگانی و قهرمانی در شهر پردیسان کند.

احتمال می‌رود وزارت ورزش و جوانان این طرح استانی را برای نسل بعدی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در آن زمان هم‌دست خالی نبوده و هم کار افتتاحی را انجام داده باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار