مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه به تازگی فضای فرهنگی دانشگاه صنعتی قم به خوبی اداره نمی‌شود گفت: پخش موسیقی‌های قبح‌شکن و غیرمتعارف و همچنین اجرای تئاتری که در آن شوخی‌های زننده جنسی و مفاهیم همجنس‌بازی موج می‌زند گواه این حقیقت است.
کد خبر: ۴۳۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 27 May 2017
به گزارش تابناک قم، محمد افشارنسب اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در دانشگاه صنعتی قم شاهد تخلفات و هنجارشکنی‌های بی‌سابقه‌ای هستیم.

وی افزود: برنامه‌ای به بهانه‌ی جشن پیروزی حجت الاسلام روحانی دوم خرداد ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی برگزار شد که بر اساس اظهارات مسؤول نهاد رهبری که عضو حقوقی هیأت نظارت دانشگاه است، مجوز اجرای این برنامه در هاله‌ای از ابهام است و فرآیند قانونی این برنامه طی نشده است، این درحالی است که رئیس دانشگاه با حضور در این برنامه به آن وجهه قانونی بخشید.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: عمده مشکل این برنامه این بود که در این برنامه متأسفانه شاهد عدم رعایت خطوط قرمز انقلاب توسط سخنران و یکی از  مسؤولان ارشد دانشگاه بودیم.

افشارنسب عنوان کرد: صحبت‌های خلاف واقع یکی از مسؤولان ارشد دانشگاه صنعتی قم در مورد دخالت برخی در انتخابات غیر قابل تحمل و دارای تبعات منفی بوده است.

وی بیان کرد: در مورد حضور و سخنرانی آقای میرموسوی سخنران برنامه دو مشکل وجود داشته است، نخست اینکه حضور وی در برنامه دانشگاه بدون اطلاع و تأیید مسؤول نهاد رهبری دانشگاه به عنوان عضو هیأت نظارت صورت گرفته است، دوم اینکه سخنان وی در برنامه غیرقانونی یعنی پیرامون رفع حصر سران فتنه، زیر سؤوال بردن صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین بیان صحبت‌هایی سخیف بوده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم اضافه کرد: نمایش تصاویر سران فتنه و همچنین پخش موزیک‌های غیر متعارف که شرکت‌کنندگان در برنامه را به انجام حرکات غیرمتعارف واداشت مسئله‌ای غیر عادی بود و مشابه آن تاکنون در فضای دانشگاه صنعتی قم اتفاق نیفتاده بود.

 افشارنسب با بیان اینکه مدیریت فضای فرهنگی دانشگاه به تازگی غیرقابل قبول شده و فضای فرهنگی دانشگاه به خوبی اداره نمی‌شود افزود: پخش موسیقی‌های قبح‌شکن و غیرمتعارف و همچنین اجرای تئاتری که در آن شوخی‌های زننده جنسی و مفاهیم همجنس‌بازی موج می‌زند گواه این حقیقت است.

وی ادامه داد: در تئاتری که در دانشگاه صنعتی قم اجرا شد در حالی شوخی‌های زننده جنسی و مفاهیم همجنس‌بازی بیان شد که دانشجویان به صورت مختلط بیننده آن بودند و این قبح‌شکنی‌ها مورد اعتراض دانشجویان اعم از خواهران و برادران واقع شد ولی مسؤولان دانشگاه خود را به خواب زده‌اند و تا کنون به این مورد رسیدگی نکرده‌اند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: عبور از خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هتک‌ حرمت‌ به ساحت پاک دانشجویان، قبح شکنی و به کار بردن الفاظ زننده جنسی که با حیا و عفت مغایر است غیرقابل تحمل است و دانشجویان این دانشگاه خواستار پیگیری دستگاه‌ها مربوطه برای عدم تکرار این قبیل مسائل در دانشگاه صنعتی قم هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار