یک واحد دندانسازی غیرمجاز و فاقد مدرک که در امر پزشکی مداخله می‌کرد، پلمب شد. این واحد با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی، توسط کارشناسان جوزه مدیریت نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی قم پلمب شد.
کد خبر: ۴۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 08 July 2017
به گزارش تابناک قم، مداخله در امور پزشکی یکی از مواردی است که متأسفانه در سطح کشور همواره بیماران با آن مواجه هستند و استان قم نیز از این موضوع مستثنی نیست.

به منظور جلوگیری از این مداخله‌ها و همچنین برخورد با این موضوع واحد مدیریت نظارت و اعتبار بخشی در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم همواره فعال بوده و با سرکشی‌های پی در پی به صورت آشکار و پنهان در راستای مقابله با این مداخلات می‌کوشد.

در جدیدترین بررسی‌های صورت گرفته، یک واحد غیر مجاز و مداخله‌گر در امور دندانسازی و دندانپزشکی که به صورت کاملا غیربهداشتی و فاقد مدارک اداره می‌شد، پلمب شد.

این واحد در یکی از مناطق شهری قم مستقر بود که فرد دندانساز و دندانپزشک، بدون هیچ گونه مدرک پزشکی و با جعل برخی عناوین، اقدام به درمان غیرمجاز مردم می‌کرد.

این واحد با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی، توسط کارشناسان جوزه مدیریت نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی قم پلمب شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار