نخستین بار در استان قم جراحی بازسازی معده با پایه عروقی روده باریک در بیمارستان شهید بهشتی قم با موفقیت انجام شد. معده این بیمار بر اثر فشار وارد قفسه سینه، منجربه سیاه شدن آن شده بود که فرد را با مشکلات گوارشی و تنفسی مواجه کرده بود.
کد خبر: ۴۵۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 10 July 2017
به گزارش تابناک قم، محسن اشراقی رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم با بیان این که در روزهای گذشته جوانی حدود 36 ساله با مشکل گوارشی نادر به این مرکز درمانی مراجعه کرد افزود: معده این بیمار بر اثر فشار وارد قفسه سینه، منجربه سیاه شدن آن شده بود که فرد را با مشکلات گوارشی و تنفسی مواجه کرده بود.

وی ادامه داد: تیم جراحی بیمارستان شهید بهشتی قم با استفاده از تجهیزات و امکانات نوین درمانی در فاصله زمانی کمتر از نیم ساعت موفق به برداشتن معده بیمار و بستری بیمار در بخش آی سی یو شدند و بیمار هم با حال عمومی مناسب بعد از 48 ساعت از تنفس مصنوعی خارج شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم گفت: در مرحله بعد برای بازسازی دستگاه هاضمه نیاز به عمل سخت و سنگین بازسازی معده با استفاده از پایه عروقی روده باریک بود که پس از پنج ساعت دستگاه هاضمه با موفقیت بازسازی و بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

اشراقی افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی بیمار مناسب است که پس از سپری کردن دوران درمان از بیمارستان ترخیص می شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار