توهین روابط عمومی اداره کل مالیاتی قم
سریال تلخ توهین به خبرنگاران در قم ادامه دارد و این بار قسمت دیگری از آن به کارگردانی روابط عمومی اداره کل مالیاتی قم رقم خورده است. به نظر می رسد عذرخواهی مدیرکل مالیاتی استان قم از خبرنگاران ضروری باشد.
کد خبر: ۴۵۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 10 July 2017
به گزارش تابناک قم، سریال تلخ توهین به خبرنگاران در قم ادامه دارد و هر از چند گاهی قسمتی دیگر از آن رقم می خورد. 

روابط عمومی های ادارات و سازمان ها، کارگردان اکثر قسمت های این سریال تلخ هستند و این بار هم روابط عمومی اداره کل مالیاتی، اهانت دیگری به خبرنگاران را رقم زده است.

صبح امروز، تعدادی از خبرنگارها و  عضو هیات مدیره خانه مطبوعات قم از نشست خبری مدیرکل امورمالیاتی اخراج شده اند و  روابط اداره کل مالیاتی قم تعدادی از خبرنگارهای حاضر در جلسه را دقایقی قبل از شروع نشست خبری از سالن کنفرانس بیرون کرده است.

وی که به تازگی در این سمت مستقر شده است، ظاهرا فهرست سیاهی از رسانه ها در دست دارد که نباید آنها را به نشست های خبری دعوت کند. این در حالی است که چند هفته قبل این روابط عمومی با ارسال ایمیل یا تماس با رسانه ها، خواستار مشخصات آنها شده بود، اما هنگام دعوت برای نشست مطبوعاتی مدیرکل امور مالیاتی استان قم، از آن فهرست سیاه دعوت کرده است.

به نظر می رسد این فهرست سیاه که به دست مدیر تازه کار روابط عمومی مالیاتی قم رسیده است، منشأ توهین به خبرنگاران بوده است، حال سوال این است که چه فرد یا جریانی  لیست سیاه برای روابط عمومی این اداره دولتی پیشنهاد کرده است؟

برکناری مدیر روابط عمومی مالیاتی قم در این شرایط بدیهی به نظر می رسد زیرا وی در زمینه انتشار آگهی نیز براساس خط مشی ای گزینشی عمل می کند، اما به غیر از برکناری، به نظر می رسد عذرخواهی مدیرکل مالیاتی استان قم از خبرنگاران نیز ضروری باشد.

جلسه اضطراری شورای هماهنگی پایگاه‌های خبری قم برگزار شد

در پی توهین و برخورد نامناسب روابط عمومی یکی از ادارات با تعدادی از خبرنگاران فعال، جلسه اضطراری شورای هماهنگی پایگاه های خبری قم امشب در دفتر پایگاه خبری قم نیوز برگزار شد.

در این جلسه، هادی دریس، مدیرمسئول پایگاه خبری قم پرس با تشریح پیگیری های انجام شده برای اعاده حقوق حقه خبرنگاران فعال و پایگاه های خبری قم، وعده پیگیری این مسئله در عالی ترین سطح اداری آن دستگاه اداری داد.

سیدعلی پورطباطبایی، سردبیر و جانشین مدیرمسئول پایگاه خبری قم نیوز، نیز از طرح شکایت از اداره توهین کننده در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد و قول پیگیری مجدانه تا حصول نتیجه را به اعضا داد. 

سعید آقایی، سردبیر پایگاه خبری قمنا نیز با تشریح حاشیه های پیش آمده در این جریان و اعتراض سایر خبرنگاران، از تشکیل کمیته برخورد با رفتارهای مشابه در دستگاه های اداری قم خبر داد و گفت: اصحاب رسانه باید نسبت به برخوردهای ادارات حساس بوده و با برخوردهای نادرست، برخورد کنند.

شورای هماهنگی پایگاه های خبری قم از رسانه های خبری آنلاین موثر قم که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، تشکیل شده است و امور صنفی، حقوقی و اداری مرتبط را در سطح قم و کشوری پیگیری می کند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار