مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) از انجام ۸۸۸ فعالیت در قالب ۸۲ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 11 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور اظهار کرد: از یکم تا یازدهم ذیقعده همزمان با دهه کرامت ۸۸۸ فعالیت در  ۸۲ عنوان برنامه در قالب برنامه‌های آئینی، فرهنگی، آموزشی و نشست‌های تخصصی را در  حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم، که ۲۲ عنوان از این برنامه‌ها با حرم شاهچراغ(ع) مرتبط است.

وی اضافه کرد: برخی از برنامه‌های مذکور در تاریخ هشتم مرداد مصادف با ششم ذیقعده در شبستان امام خمینی(ره) و در رواق حضرت نجمه(س) برگزار می‌شود، همچنین در ایام دهه کرامت نیز برنامه استقبال از کاروان حضرت شاهچراغ(ع) و استقبال از خادمان خورشید را خواهیم داشت.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه از تولیت و خادمین حضرت شاهچراغ(ع) برای حضور در جشن‌های دهه کرامت در روز اول این دهه دعوت شده است، ادامه داد: همانند سال گذشته همراهی کاروان شاهچراغ(ع) با کاروان کریمه اهل بیت(ع) دنبال می‌شود.

وی بازدید از زندان‌ها، بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را به عنوان دیگر برنامه‌های دهه کرامت یاد کرد و افزود: مطالب رسانه‌ای در مورد حضرت شاهچراغ(ع) از رسانه‌های دیداری و شنیداری استان و تلویزیون شهری حرم مطهر پخش می‌شود.

بهشتی‌پور با اشاره به اینکه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه‌های بسیاری در دهه کرامت با مشارکت بخش‌های مختلف استان اجرا می‌کند، اظهار کرد: امسال برنامه‌های متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته ‌پیش‌بینی شده است که امیدواریم با این برنامه‌ها بتوانیم به شیوه مطلوبی کریمه اهل بیت(س) را معرفی کنیم.

 مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) گفت: برای دهه کرامت در نظر داریم که یک کمپین شهری تشکیل دهیم که در این راستا ۴۰۰ تابلوی شهری در قم و ۸۰۰ تابلو شهری در تهران را با همکاری شهرداری کلانشهر تهران و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه به دهه کرامت اختصاص داده‌ایم و امیدواریم شیراز و مشهد هم به این طرح واحد اضافه شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار