تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی قم در جشنواره عمران سلامت
در جشنواره کشوری عمران سلامت از رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل توسعه مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی تجلیل به عمل آمد. وزیر بهداشت: دانشگاه علوم پزشکی قم یکی از بهترین دانشگاه های کشور است که خدمات خالصانه انجام می دهند.
کد خبر: ۴۵۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 12 July 2017
به گزارش تابناک قم، دکتر قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از غرفه دانشگاه علوم پزشکی قم در جشنواره عمران سلامت گفت: یکی از بهترین دانشگاه های ما در کل کشور قم است که خدمات زیادی ارائه کرده است.

وی عنوان داشت: مردم و در راس آن مراجع عظام تقلید هر جایی که بنده را دیده اند از خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کرده اند که این مایه خوشحالی و خرسندی است و بنده نیز از حمایت های این عزیزان قدردانی می کنم.

علوم پزشکی قم یکی از بهترین دانشگاه های کشور است/قدردانی از مراجع عظام تقلید

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان داشت: بنده نیز از خدمات خالصانه صورت گرفته قدردانی می کنم و امیدوارم که همواره موفق باشید.

 از دانشگاه علوم پزشکی قم در جشنواره عمران سلامت تجلیل شد

در جشنواره کشوری عمران سلامت از رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل توسعه مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی تجلیل به عمل آمد.

جشنواره کشوری عمران سلامت با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سالن اجلاس سران برگزار شد که طی آن از دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل توسعه مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی در استان قم تجلیل به عمل آمد.

در این لوح تجلیل آمده است:

جناب آقای دکتر ابوالفضل ایرانی خواه 
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم 
با سلام 

توفیق خدمت خالصانه و عاشقانه برای ارتقا سطح سلامت انسان ها از نعمت های خداوند متعال است که نصیب بندگان خالص و مخلص می گردد و به یقین نظام سلامت همواره مدیون زحمات مدیران و متخصصانی همچون جنابعالی است که همت و تلاش خود را در خدمتگزاری به مردم و اعتلای بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به کار گرفته اید.

بر خود لازم می دانم از زحمات دلسوزانه جنابعالی در اجرای پروژه های عمرانی طرح تحول نظام سلامت که زیر بنای حرکتی چشمگیر را در نظام سلامت فراهم کرد، صمیمانه قدردانی نمایم و از درگاه الهی توفیق روز افزون تان در انجام خدمت بیش از پیش به مردم شریف ایران را مسئلت می نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی 
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار