مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم:
مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم با روشن خواندن آینده تیمش گفت: قم می‌تواند ۳ تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد.
کد خبر: ۴۵۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 12 July 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل ثانی شامگاه سه شنبه پس از شکست تیمش برابر تأسیسات دریایی در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی از نظر سطح فنی در شرایط با کیفیتی قرار داشت اما بازیکنان ما به این دلیل که از نظر تجربی مسبت به حریف در شرایط پایین تری قرار داشتند و به طور کلی کمتر تجربه چنین مسابقاتی در آن‌ها وجود داشت شانس کمتری برای موفقیت داشتند.

وی افزود: فقط ۴ بازیکن ما سابقه لیگ برتری و بازی در برابر بازیکنان بزرگ و ملی پوش دارند و بقیه نفرات تاکنون در برابر بازیکنی چون وحید شمسایی و ستاره‌های تاسیسات بازی نکرده بودند و من به آن‌ها حق می‌دهم که نتوانند آن توانایی لازم برای پیروزی را داشته باشند.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: در ۱۰ دقیقه اول بازی این مشکل وجود داشت که ما تحت تاثیر نام و شخصیت تیم تاسیسات دریایی قرار داشتیم و بازیکنان ما سردرگم بودند اما پس از آن و با دریافت ۳ گل تیم ما به خود آمد و نمایش بسیار خوبی داشت.

ثانی بیان داشت: در ۵ دقیقه پایانی به پاور پلی و آرایش ۵ نفره روی آوردیم که گل سوم را نیز به ثمر رساندیم و چند موقعیت بسیار خوب هم داشتیم اما جوانی و بی‌تجربگی تیم ما اجازه نداد بتوانیم پیروز بازی باشیم.

وی عنوان کرد: تردید نکنید که من با این تیم موفق خواهم شد زیرا نفرات ما بازیکنان جوان و جویای نام فوتسال قم هستند و من اعتقاد دارم قم حتی می‌تواند ۳ تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد و ما حتی همین حالا هم یک تیم از بازیکنان بومی در بیرون از لیگ برتر داریم.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم تصریح کرد: امثال اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی از میدان دادن به جوانان قمی چهره شدند و موفقیت‌های آن‌ها و امثال آن‌ها از همین جا شکل گرفته و قطعا بدانید بازیکنان من جا پای بازیکنان بزرگ خواهند گذاشت.

ثانی افزود: تماشاگران قمی حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند و من شرمنده آن‌ها شدم که نتوانستیم امتیاز بگیریم اما ما در آینده جبران می‌کنیم ضمن اینکه قرار است سعید قاسمی به تیم اضافه شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار