مدیرعامل باشگاه صبای قم:
محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: اصلاً فدراسیون اجازه نمی‌دهد تیمی امتیاز تیم دیگری را بخرد و از استان خارج شود مگر اینکه یک تیم منحل شود ، تا به امروز بدهی صبای قم 17 میلیارد است.
کد خبر: ۴۵۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 12 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا کشوری فرد درباره آخرین وضعیت باشگاه صبای قم اظهار داشت: به احتمال زیاد طبق صحبت‌هایی که انجام شده تا هفته دیگه تکلیف مزایده تیم صبای قم انجام شود و این تیم از بلاتکلیفی در بیاید. تا به امروز هنوز مشخص نشده امیدوار هستیم اسپانسر و مالک جدید مشخص شود و تیم کار خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: تا به امروز بدهی صبای قم 17 میلیارد است،بیشتر بازیکنان قراردادشان تمام شده فقط چند تا از بازیکنان جوان با این تیم قرارداد دارند و در حال حاضر تیم در بلاتکلیفی است. اگر تکلیف اسپانسر و مالک جدید مشخص شود اگر از من کمک بخواهند برای تیم استانم تمام تلاشم را می‌کنم. وقتی بودجه دولتی 2-3 سال است که قطع شده شرایط سختی برای صبای قم بوجود آمد. امیدوارم تا هفته دیگر اسپانسر مشخص شود.

وی در ادامه افزود: سال گذشته آقایان تیم صبای قم را انداختند و بهترین داور لیگ انتخاب شدند. واقعاً نمی‌دانم که چه بگویم ولی چه می شود کرد آقایان کار خودشان را کردند. 

کشوری فرد در خصوص اظهارنظر فریاد شیران در خصوص انتقال صبای قم به جای تیم نفت تهران اظهار داشت: اولاً که او در حدی نیست که جوابش را بدهم، من تا به امروز اصلاً اطلاعی نداشتم. اگر مدیرعامل این صحبت را کرده بود می‌دانست و از قوانین فدراسیون مطلع بود. اصلاً تیمی حق ندارد از استان خارج شود مگر اینکه یک تیم منحل شود. وقتی تیم نفت تهران سرمربی خودش را انتخاب کرده، در قرعه‌کشی لیگ شرکت کرده و قرار است در مسابقات شرکت کند من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا خط داده می‌شود.

کشوری‌ فرد در ادامه گفت: ما خیلی زرنگ باشیم تیم خودمان را حفظ و حمایت کنیم و باز هم برای من جالب است که یک شخص که سمت خاصی در تیم نفت ندارد در این مورد اظهار نظر می‌کند. شما کجا دیدید که من در این رابطه صحبتی کنم و باز هم می‌گویم این اتفاق صورت نخواهد گرفت مگر اینکه یک تیم منحل شود و صبای قم به عنوان آن تیم در لیگ برتر حضور پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: به نظرم باید از تیم نفت تهران حمایت کنند، سال گذشته این تیم با علی دایی قهرمان جام حذفی شد و امسال هم با یک مربی جدید کار خود را آغاز کرده، علی کریمی مربی بزرگی است و به نظرم بازیکن‌ها فقط به خاطر نام علی کریمی در این تیم حضور دارند و امیدوارم سال خوبی را داشته باشند. ما حتماً راجع به این صحبت‌های آقای فریاد شیران واکنش نشان خواهیم داد و پیگیری خواهیم کرد که چرا این صحبت‌ها را کردند. من فکر می‌کنم مشکلات داخلی دارند که این صحبت‌ها را می‌کنند. نمی‌دانم که چرا در این رابطه اسم من را آوردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار