فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: ما امروز هر چه داریم و جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده به خاطر شهدا بوده و عزت و امنیت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.
کد خبر: ۴۶۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 15 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار با خانواده‌های دو تن از شهدای فرماندهی انتظامی استان گفت: امروز توفیق پیدا کردیم به اتفاق ریاست عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونان این فرماندهی، خدمت خانواده‌های معظم م معزز شهدا برسیم.

وی افزود: ما امروز هر چه داریم به خاطر شهدا است، جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده به‌خاطر شهدا بوده و عزت و امنیت اسلامی مرهون خون پاک شهدا است و اگر این شهدا نبودند این امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است، امروز وجود نداشت.

مجتبایی تصریح کرد: شهدا در حقیقت به ما آموخته‌اند که چه معامله پر سودی را انجام دادند اول اینکه آن جانی که یک روز از بین می‌رود را با خدا معامله کردند و در مقابل بهشت ابدی را خریدند و دوم اینکه با رفتنشان ارزش‌ها را زنده کردند و علاوه بر اینکه برای جامعه الگو بودند، افتخار خانواده‌های خود نیز بوده‌اند چرا که خانواده شهید دارای یک جایگاه ویژه در بین مردم و خداوند متعال هستند و مردم آنها را تکریم می‌کنند یعنی هم سعادت دنیا نصیب آنها می‌شود و هم سعادت آخرت و این بسیار مطلب با ارزشی است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: ما برای روحیه گرفتن خودمان به خانواده‌های شهدا سرکشی می‌کنیم و می‌خواهیم بگوییم که ما شما را فراموش نکرده ایم.

فرمانده انتظامی استان قم از خانواده‌های شهید " ضیائی فر و شهید "عین علی عسگری " که در سال 67 در دستگیری با عوامل ضد انقلاب در کردستان به شهادت رسید، دیدار کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار