رئیس هیات فوتبال استان قم:
رئیس هیات فوتبال استان قم از قضاوت چهار داور قمی در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد و گفت: حسین زمانی، رحیم حاجیلو، محمد پور متقی و علی صفایی برای قضاوت در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور دارند.
کد خبر: ۴۶۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 15 July 2017
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی خاطرنشان کرد: از میان این چهار داور آقایان صفایی و زمانی به عنوان داور وسط ، مسابقات مهم لیگ برتر را قضاوت می کنند و حاجیلو و پورمتقی نیز به عنوان کمک داور و یا داور چهارم و... فعالیت دارند.

وی ادامه داد: استان قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور نیز هفت داور فعال و درلیگ های دسته دو و سه نیز بیش از 10 داور دارد.

وی اظهار داشت: هیات فوتبال قم برای آشنایی داوران با آخرین فنون داوری جهان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی کرده است به همین دلیل امروز شاهد ارتقا و رشد داوری درقم هستیم. 

بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد وضعیت صبای قم درلیگ دسته یک و یا لیگ برتر گرفته نشده است.

با وجودی که مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از هفته اول و مسابقات لیگ دسته یک از هفته دوم مردادماه آغاز خواهد شد ولی از وضعیت تیم صبای قم در این رقابت ها خبری نیست.

تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور به خاطر نتایج ضعیف به لیگ دسته یک سقوط کرد. مسئولان باشگاه صبا نسبت به داوری آخرین بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان و همچنین بازی تیم سیاه جامگان و پرسپولیس تهران معترض بوده و به فدراسیون شکایت کردند که حکم آن هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بازیکنان مطرح صبای قم از این تیم جدا شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار