مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از فراهم شدن زمينه مذاكره فناورانه فعالان صنايع كوچك و متوسط استان با هيأت تجاري كره جنوبي خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 16 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد با اشاره ظرفیت پذیرش دانش روز صنعت جهان توسط فعالان تولید استان اظهار کرد: خوشبختانه واحدهای صنعتی استان قم با وجود نوپا بودن نسبت به بسیاری از استان‌های صنعتی دیگر ولی شاهد توسعه و حرکت سریع آن‌ها در زمینه‌های صنعتی و تولیدی هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی همواره برای نشان دادن ظرفیت و پتانسیل خود از تمام ظرفیت‌های در اختیار به نحو مطلوبی استفاده می‌کند تصریح کرد: این وظیفه ما به عنوان بخش دولتی و حامی صنعت و تلاشگران عرصه تولید است که زمینه و فضاهای لازم را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

طیبی نژاد با اشاره به اقدامات وبرنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از فعالان تولیدی و اشتغال کشور و قم تاکید کرد: تلاش این سازمان برای ایجاد خوشه‌های کسب و کار، فعال‌سازی کنسرسیوم‌های صادراتی، آموزش‌های رایگان حضوری و مجازی، تورهای صنعتی و حضور در نمایشگاه‌ها و بازارهای جهانی سبب شده تا نگاه و مسیر حرکت تولید کنندگان قم به سوی بازارها و کشورهای جدید منعطف شود.

وی یکی از الزامات تداوم این حرکت و از سوی دیگر استمرار حضور در عرصه‌های منطقه‌ای و فرا منطقه ای توسط صنایع کوچک و متوسط را همراه شدن و بهره مندی از دانش روز و به‌کارگیری فناوری‌های جدید صنعتی برشمرد و یادآور شد: سازمان صنایع کوچک در همین راستا اقدام به برگزاری دومین جلسه انتقال فن آوری واحدهای صنعتی ایران با هیأت تجاری کره جنوبی کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم این نشست را فرصتی منحصر به فرد در نوع خود عنوان کرد و افزود: با تمهیدات صورت گرفته فعالان تولیدی و صنعتی استان قم می‌توانند با حضور در این جلسه از مزایای آن که گفت‌وگو با تولید کنندگان کشور کره جنوبی و دریافت نیازهای فن آورانه خود است اقدام کنند.

وی ضمن دعوت از شرکت‌ها و فعالان دانش بنیان و واحدهای صنعتی فن آورانه برای بهره مندی از این فرصت اضافه کرد: در دنیای صنعتی امروز انتقال فناوری یکی از مهره‌های اصلی به حساب آمده و سبب افزایش کیفیت تولید و ارتقاء بهره وری و رقابت پذیری در عرصه صادرات می‌شود.

طیبی‌نژاد از واحدهای صنعتی متقاضی برای حضور در این نشست خواست تا با مراجعه به سایتhttp://iktec.ir  ثبت نام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار