مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: برنامه‌های ویژه دهه کرامت در ۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه دهه کرامت که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: همزمان با دهه کرامت ۴۰ امامزاده قم به عنوان محور برگزاری جشن‌های دهه کرامت و همچنین تجلیل از نقش امامزادگان در ترویج معارف و احیای ارزش‌های اسلامی برنامه‌های این دهه را اجرا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این ایام همایش تجلیل از مقام امزادگان موسی مبرقع و چهل اختران هم برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه معرفی امامزادگان قم، تور امامزاده گردی ویژه زائرین و مجاورین جهت آشنایی با امامزادگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

برنامه‌های امنیتی ویژه دهه کرامت

همچنین در ادامه این جلسه فرماندار قم و رئیس شورای تأمین شهرستان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه ضرورت تأمین امنیت طی سال‌های اخیر دو چندان شده است، گفت: برنامه‌های امنیتی ویژه دهه کرامت تدارک دیده شده است.

رضا سیار ادامه داد: دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که متولی برگزاری جشن‌های دهه کرامت هستند باید آدرس مکان‌هایی را که جشن‌ها در آن برگزار می‌شود را به منظور اجرای طرح‌های حفاظتی به استانداری اعلام کنند.

وی همچنین به مسئله ترافیک اشاره و بیان کرد: متولیان این امر هم باید پارکینگ‌های لازم و همچنی محل‌هایی را که امکان ایجاد گره ترافیکی وجود دارد را به خوبی اداره کنند تا زائرین و مجاورین در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار