رئیس هیات تکواندوی استان قم از آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی تکواندوی نونهالان در خانه تکواندوی استان خبر داد و گفت: 18 ملی پوش تیم ملی نونهالان پسر کشورمان به همراه مربیان این تیم به مدت هشت روز در شهر مقدس قم اردوی تدارکاتی خود را شروع کردند.
کد خبر: ۴۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی خاطرنشان کرد: این ورزشکاران در2 شیفت صبح و عصر به اردوی آماده سازی و تمرین مشغول هستند و یک تیم نیز از استان قم در کنار آنها قرار گرفت.

وی ادامه داد: نونهالان تکواندوی استان قم که در وزن های مختلف در مسابقات کشوری موفق به رتبه اول شدند نیز همراه با ملی پوشان تیم ملی در این اردو تمرین می کنند.

جشمیدی هدف از برگزاری این اردو در استان قم را ایجاد انگیزه و تقویت روحیه نونهالان تکواندوی استان و تلاش برای رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی در رده های مختلف سنی ذکرد کرد و گفت: تمرین تکواندوکاران نونهال قم با ملی پوشان باعث افزایش اعتماد به نفس آنها خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب مدال برنز توسط ورزشکار قمی در مسابقات پومسه کشور در همدان گفت: استان قم یک تیم 15 نفره را به این مسابقات اعزام کرد که امروز محمد ملا صادقی در رده سنی 18 تا 30 سال انفرادی در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد.

رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور جام سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم به مدت 4 روز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد که در بخش مردان 341 پومسه رو از 26 استان کشور رقابت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار