مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر نهایی شدن المان شهید زین‌الدین، گفت: اقدامات لازم در خصوص این المان نیز انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید وزیری راد با اشاره به نقاشی‌ دیوارهای فرسوده در مناطق شهری قم، گفت: این کار به صورت مشارکتی با شهرداری مناطق انجام می‌شود در این طرح زیرسازی توسط شهرداریهای مناطق و نقاشی و آماده سازی توسط سازمان این سازمان انجام می شود.

وی با اشاره به نقاشی‌های دیواری اجرا شده در بوستان‌های شهر قم، بیان کرد: در حال حاضر نقاشی‌های دیواری را به سمت مباحث فرهنگ شهروندی با محوریت مباحث مدیریت پسماند و... سوق داده ایم.

وزیری راد با اشاره به طراحی المان میدان بسیج، گفت: انتخاب پیمانکار صورت گرفته و به زودی با مشارکت شهرداری منطقه یک اجرای این مجموعه المان صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر نهایی شدن المان شهید زین‌الدین، تصریح کرد: اقدامات لازم در خصوص این المان نیز انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وزیری راد نور پردازی پل فرهنگ، طراحی امکانات پارک فیزیک، طراحی المان خبرنگار را از جمله دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد و افزود: تاکید داریم که المان‌ها در شهر تعمیر و بازسازی شود و در همین راستا اعتباری پیش بینی شده که بتوانیم از امکانات موجود شهر بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 12 پروژه در سازمان تعریف شده بود، گفت: در سال 96 این پروژه‌ها به 40 مورد رسیده است که بیشتر پروژه‌های ماندگار هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم پیش‌بینی چهار پروژه برای شهرداری مرکز در سال 95 را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال سه پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان زیرمجموعه شهرداری مرکز در نظر گرفته شده است.

وزیری راد با بیان اینکه پروژه‌های مناطق هشت گانه در سال 95 بالغ بر 20 مورد بوده است، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه‌ها یک میلیارد و 970 میلیون تومان بود که امسال 42 پروژه داریم که نزدیک به 6 میلیارد و 200 میلیون است.

وی اضافه کرد: مجموعا 36 پروژه در سال گذشته و 86 مورد در سالجاری پیش‌بینی شده است که سال گذشته اعتبار آنها 5 میلیارد و 300 میلیارد بوده و امسال به 15 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم سه پروژه حذف زوائد بصری با اعتبار 800 میلیون تومان، جداره سازه جداره‌هایی که در بلوار زائر سبز نمی‌شوند با اعتبار 300 میلیون تومان و احداث سقاخانه با اعتبار 400 میلیون تومان برای شهرداری مرکز را جزو برنامه‌های سال 96 این سازمان عنوان کرد.

وزیری راد پروژه‌های زیباسازی مناطق را شامل نورپردازی، نقاشی دیواری و المان‌سازی عنوان کرد و افزود: مجموعا برای این پروژه‌ها بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی پروژه‌های اختصاصی سازمان زیباسازی را با اعتباری بیش از 7 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اجرای المان‌های ماندگار بدرقه، غدیر، ضامن آهو و حضرت معصومه(س)، فراخوان‌ها و برگزاری مسابقات، ویدیو آرت، پارک موضوعی و نگهداری از نمادها و آثار حجمی جزو پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سازمان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار