تيم فوتسال هیأت‌ قم در تلاش براي جبران سه باخت متوالي و فرار از قعرنشيني در حضور سرمربي تيم ملي فوتسال با آذرخش بندرعباس رقابت مي‌كند.
کد خبر: ۴۶۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 17 July 2017
به گزارش تابناک قم، بازی‌های هفته چهارم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور تیم گیتی‌پسند در فوتسال جام باشگاه‌های 2017 آسیا از روز جمعه 23 تیر با مصاف تیم‌های شهروند ساری و گیتی‌پسند اصفهان آغاز شد ولی روز سه‌شنبه 27 تیر با برگزار 6 مسابقه به پایان می‌رسد.

به همین منظور اسامی داوران تمام بازی‌ها از جمله مسابقه هیأت‌ قم با آذرخش در هفته چهارم لیگ برتر معرفی شد و داوران این دیدار به ترتیب امیرمختار رودساز، منصور قربانی، روح‌الله مطهری و حسین وحدتی هستند، ضمن اینکه کمیته فوتسال عباس دهقان‌پور را به عنوان ناظر این بازی معرفی کرده است.

تلاش فوتسالیست‌های قم برای اعزام به 2 میدان آسیایی

این در حالی است که امسال نیز همانند سال قبل بازی‌های لیگ برتر با جذایت و حساسیت بالایی برگزار می‌شود زیرا بازیکنان شاغل در ترکیب تیم‌های لیگ برتری به دنبال اثبات توانایی خود به کادر فنی تیم ملی فوتسال برای حضور در بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا و همچنین جام ملت‌های 2018 قاره کهن هستند.

هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های کشور عصر بیست و هفتمین روز تیر ماه در حالی پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای مهم، تیم هیأت‌ قم در خارج از خانه برابر تیم آذرخش بندرعباس قرار می‌گیرد تا سه باخت متوالی هفته‌های اول تا سوم را به فراموشی بسپارد.

ثبت 3 باخت متوالی در کارنامه فوتسالیست‌های قم

هیأت‌ قم بعد از برگزار نشدن مسابقه هفته نخست با گیتی‌پسند اصفهان و رای کمیته انضباطی مبنی بر باخت سه بر صفر این تیم، باخت دو بر صفر در میهمانی هفته دوم برابر شهروند ساری و شکست چهار بر سه برابر تاسیسات دریایی تهران در هفته سوم، اکنون بدون امتیاز در رتبه‌های پائین جدول قرار گرفته است.

تیم‌های هیأت‌ قم و آذرخش بندرعباس در هفته چهارم لیگ نوزدهم روز 27 تیر در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دو تیم سه مسابقه متوالی خود از هفته‌های اول تا سوم را به حریفان لیگ برتری باخته‌اند و اکنون رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول را در اختیار دارند.

بمانی: مربیان تیم ملی بر عملکرد نماینده قم نظارت می‌کنند

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم از نظارت مربیان تیم ملی فوتسال بر عملکرد بازیکنان دو نماینده فوتسال قم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این هفته تیم هیأت‌ قم در میهمانی آذرخش به میدان می‌رود و آتلیه‌طهران پذیرای فرش‌آراء مشهد است.

رضا بمانی با اشاره به حضور مربی تیم ملی در قم، اضافه کرد: به دلیل اینکه تیم ملی فوتسال باید به زودی اردوی آماده‌سازی خود را برای کسب آمادگی حضور در مسابقات 2017 فوتسال داخل سالن آسیا برپا کند، کادر فنی تیم ملی به دقت بازی‌های لیگ را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه بازی‌های لیگ برتر تا هفته ششم اعلام شده و کادر فنی تیم ملی برای آغاز اردوی این تیم از نیمه مرداد ماه برنامه‌ریزی کرده، به همین دلیل عملکرد تک تک بازیکنان شاغل در ترکیب تیم‌های حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بررسی می‌شود.

سفر مربی تیم ملی فوتسال به قم

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز 27 تیر ماه مربیان تیم ملی عملکرد تیم‌های هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران قم در مقابل حریفان خود را زیر نظر دارند، در این روز مسابقه تیم هیأت‌ قم در میهمانی تیم آذرخش بندرعباس را سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی نظارت خواهد کرد.

در حالی که تعداد 6 دیدار از هفته چهارم نیم‌فصل نخست بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر روز سه‌شنبه 27 تیر ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی نیز با حضور در سالن شهید حیدریان قم نظاره‌گر دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد خواهد بود.

بهرامی: بازیکنان بومی توانایی خود را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنند

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: اتفاق بسیار خوبی که امسال در مورد نمایندگان قم در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال رخ داده این است که بازیکنان بومی عضو هر دو تیم هستند و این موقعیت مطلوبی است که فوتسالیست‌های قم با درخشش در ترکیب تیم‌های هیأت‌ و آتلیه‌طهران قم، توانایی خود را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنند.

کریم بهرامی با بیان اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی از 14 تا 16 مردد برگزار می‌شود و سپس تیم ملی به شکل هفتگی تمرین خواهد کرد، افزود: قبل از اینکه تیم ملی به رقابت‌های داخل سالن آسیا برود، چند بازی تدارکاتی از جمله مصاف با تیم ملی ترکمنستان نیز تدارک دیده شده که امیدوارم بازیکنان شایسته فوتسال قم نیز با درخشش در بازی‌های این فصل لیگ برتر در تیم ملی حضور داشته باشند.

فوتسالیست‌های قم به دنبال فرار از قعرنشینی در لیگ برتر

تیم فوتسال هیأت‌ قم در رویارویی با آذرخش بندرعباس در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال برابر دیدگان سرمربی تیم ملی فوتسال به دنبال جدایی از قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر به میدان می‌رود، تیمی که یک بازی را با رای انضباطی و دو بازی را در میدان مسابقه برگزار کرده است.

تیم فوتسال هیأت‌ قم در یکی از دیدارهای مهم هفته چهارم لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور عصر سه‌شنبه هفته جاری در میهمانی تیم آذرخش بندرعباس به میدان می‌رود و این بازی هم از نظر کسب امتیاز برای نماینده مهم است و هم اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال آن را نظارت می‌کند.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه با نظارت بر مسابقه هیأت‌ قم و آذرخش بندرعباس به دنبال کسب اطلاعات و شناخت بیشتر از بازیکنان شاخص هر دو تیم برای دعوت به تیم ملی فوتسال برای بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا است و هیأت‌ قم امیدوار است بازیکنان این تیم بهترین نمایش خود را در این روز ارائه بدهند.

نائینی: مسوولان قم این تیم را مورد حمایت قرار بدهند

سرپرست تیم فوتسال هیأت‌ قم راجع به وضعیت این تیم در آستانه بازی‌ با آذرخش در گفت‌وگو با فارس، تصریح کرد: بازیکنان ما بعد از مسابقه هفته سوم برابر تاسیسات دریایی تهران به اعتماد به نفس بالایی رسیده‌اند و باور کرده‌اند که توانایی ارائه بازی خوب و کسب پیروزی در هفته‌های آتی لیگ برتر را دارند.

وحید نائینی خاطرنشان کرد: تیم ما به جز دقایق ابتدایی مسابقه هفته سوم با تاسیسات دریایی تهران، در سایر لحظات بازی نمایش بسیار خوبی داشت و حتی به جرات می‌توانم بگویم که از تیم حریف برتر بود، در حالی که تیم تاسیسات هم در زمین مسابقه و هم روی نیمکت به اندازه دو تیم پرقدرت بازیکن مطرح داشت اما دست کادر فنی ما خالی بود.

سرپرست تیم فوتسال هیأت‌ قم تاکید کرد: اتفاق مهمی که امسال در تیم هیأت‌ قم رخ داده، اعتماد به بازیکنان جوان و جویای نام است و این بازیکنان هستند که با تلاش، انگیزه، توان تکنیکی و هوش بالا هم راه پیشرفت بیشتر را برای خود باز می‌کنند و هم موجب سربلندی نماینده فوتسال قم می‌شوند.

وی یاد آور شد: در بازی هفته دوم با تیم شهروند ساری هم هرگز لیاقت تیم ما باخت نبود، کادر فنی تلاش خود را انجام می‌دهد و مطمئنا آینده درخشانی در انتظار این تیم است اگر بازیکنان اراده کنند و البته مسوولان عزیز استان قم هم این تیم را مورد حمایت قرار بدهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار