در دوازدهمين دوره مسابقات قهرماني كشور رقم خورد
دوازدهمين دوره مسابقات پومسه قهرماني مردان ايران با كسب يك نشان طلا و دو مدال برنز براي نمايندگان تكواندو استان قم به پايان رسيد.
کد خبر: ۴۶۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 20 July 2017
به گزارش تابناک قم، طرقابت‌های پومسه قهرمانی کشور در بخش مردان بق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو به میزبانی هیات تکواندو استان همدان به انجام رسید و در حالی به پایان رسید که در انفرادی بزرگسالان یک برنز، در رده‌های پایه یک نشان برنز دیگر و در رده بزرگسالان رقابت دبیران هیات‌ها یک مدال طلا نصیب تیم قم شد.

این دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور در بخش مردان بود که به مدت دو روز و با حضور 341 پومسه‌رو از 26 استان برگزار شد و بعد از آن نوبت به رقابت 320 نفر از بانوان پومسه‌رو به نمایندگی از 27 استان کشور می‌سد تا برای کسب عناوین برتر در همدان به میدان بروند.

این دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، در حالی که رقابت‌های بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال و بالای 61 سال به انجام رسید.

همچنین مسابقات این دوره در بخش تیمی سه نفره، رده سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال پیگیری شد و در بخش پومسه ابداعی یا انفرادی نیز تکواندوکاران رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی این پیکارها برای تیم هیأت‌ قم نفراتی همچون محمدمهدی والی، علیرضا حسنی، محمدرضا تمیمی، پوریا بابایی، ابوالفضل عبداللهی، سیدعباس رفیعی و محمدصادق باقرشیخی به میدان رفتند و در در رده زیر ١٤ سال نیز سیدامیراحسان شمسی‌نیا، امیرحسین غفاری و امیررضا صادقی عضو تیم قم بودند.

در قسمت تیمی رده سنی ١٥ تا ١٧ سال این دوره نیز محمدرضا تمیمی، متین فردوسیان‌مقدم و سیدمحمدجواد نوری، تیمی ١٨ تا ٣٠ پوریا بابایی، محمدصادق عبداللهی‌پور و محمد ملاصادقی و تیمی بالای ٣١ سال ابوالفضل عبداللهی، سیدعباس رفیعی و هاشم آقایی به نمایندگی از قم حضور داشتند و در رقابت دبیران هیات‌ها نیز هاشم آقایی رقابت کرد.

در هفتمین دوره مسابقات پومسه روسا و دبیران برتر هیات‌های استانی، هاشم آقایی دبیر هیأت‌ تکواندو قم به مقام قهرمانی دست یافت، محمد ملاصادقی در بخش انفرادی 18 تا 30 سال برنز گرفت و در بخش تیمی رده ‌سنی کمتر از 14 سال نیز، تیم قم بعد از تهران و اصفهان با ترکیب سیدامیراحسان شمس‌نیا، امیرحسین غفاری و امیررضا صادقی رتبه سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار