استاد برجسته حوزه علمیه قم مطرح کرد
استاد حوزه علمیه قم از کوتاهی وزارت ارتباطات در برخورد با برخی کانال‌های تلگرامی گفت: دادستان کل کشور نسبت به این مسئله توضیح داد که فعالیت این کانال‌ها و سایت‌های متخلف سبب انتقاد دادستان به وزرات ارتباطات برای برخورد با این متخلفان شد.
کد خبر: ۴۶۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 22 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد مسئله حقوق شهروندی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: عدم آشنایی به حقوق شهروندی مشکلی است که باید مورد توجه جوامع باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه رعایت حقوق دیگران تاثیر به‌سزایی در کاهش پرونده‌های قضایی دارد افزود: عدم توجه به فتوای مراجع درباره حرمت دیرکرد وام سبب شده تا اختلاس‌ها و بانک‌ها مردم را بیچاره کنند در حالی که قانون بانکداری بدون ربا داریم به آن عمل نمی‌شود.

موسوی مطلق با تاکید براینکه یاد خدا حلال بسیاری از مشکلات است خاطرنشان کرد: اولیای خدا از هیچ کس نمی‌ترسند، امام (ره) هر زمان که پای مصالح اسلام در میان بود به میدان می‌آمدند، اگر روحیه خدا ترسی در جامعه وجود داشته باشد توفیق با مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه قم از کوتاهی وزارت ارتباطات در بر خورد با برخی کانال‌های تلگرامی خاطرنشان کرد: دادستان کل کشور نسبت به این مسئله توضیح داد که فعالیت این کانال‌ها و سایت‌های متخلف سبب انتقاد دادستان به وزرات ارتباطات برای برخورد با این متخلفان شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار